    From: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przekazy eksportowe
    Date: 02 Mar 2002 15:07:19 +0100
    Sender: m...@p...odkryta.local

    <m...@h...pl> writes:

    > Czy zna ktos moze jakis bank ktory udostepnia powiedzmy demo
    > programu do dokonywania przelewow, polecen zaplaty, ogolnie rzecz
    > biorac do dokonywania operacji bankowych - taki jak ma pani w
    > okienku :))

    No, niespecjalnie mi się to wydaje możliwe. To co działa na pececie
    czy terminalu pani w okienku to najczęściej tylko 'okienko'
    umożliwiajace wstukiwanie danych do złożonego systemu działajacego na
    jakiejś większej maszynie. Abstrahując już od bardzo zwykle
    restrykcyjnych licencji, nawet gdyby Ci ktoś dał dystrybucję
    czegoś takiego, nie miałbyś raczej na czym tego uruchomić...

    --
    ( Marcin Kasperski | Software is not released, it is allowed to escape. )
    ( http://www.mk.w.pl | )