  • 11. Data: 2008-12-21 18:48:03
    Temat: Re: Przedplacone BZWBK
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "kashmiri" <n...@n...com> wrote in message
    news:gilsfq$u0h$1@news.interia.pl...

    > "Dannyboy" <d...@p...pl> wrote in message

    > AFAIK bez. Kupuje się je w sklepikach albo nawet u ulicznych sprzedawców
    > (pamiętam jak mnie namawiali). Zwykle jeśli chcesz potem kartę doładowywać
    > online, musisz ją zarejestrować; w przeciwnym razie możesz doładowywać
    > tylko u sprzedawców.
    >
    > Przykładowa lista kart dostępnych w UK (nie zawiera wszystkich, bo nie ma
    > na niej paru znanych mi kart - np. Prime):
    > http://www.moneysupermarket.com/prepaidcards/CardsRe
    sults.asp?feature=Prepaid&Type=CreditCard?feature=Pr
    ePaid&cardtype=CreditCard

    Na 100% bez żadnych dokumentów - piszą o tym wyraźnie:
    http://www.idtprime.com/Buy-now/buy-prime-in-shops.a
    spx

    k.

  • 12. Data: 2008-12-21 19:21:59
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    kashmiri pisze:

    > Na 100% bez żadnych dokumentów - piszą o tym wyraźnie:
    > http://www.idtprime.com/Buy-now/buy-prime-in-shops.a
    spx

    No to mamy świetny sposób na pranie kasy.
    Złodziej-posiadacz POS-a lewą kasą ładuje karty. Potem parę "zakupów"
    od siebie samego towarów z kilkusetprocentową marżą. I hulaj dusza.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 13. Data: 2008-12-21 19:29:08
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    v wrote:

    > Nie takie miałoby mieć to zastosowanie... jednak to zastosowanie w
    > pełni popieram.
    >
    > Państwo, które opodatkowuje rzekomo wolnych obywateli na poziomie
    > bliskim opodatkowaniu niewolników w antycznym Rzymie jest chore.
    >
    > .

    E tam. Po prostu nic sie nie lepszego nie wynaleziono od tamtego czasu,
    poza nową formą prawną:)

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 14. Data: 2008-12-21 19:32:32
    Od: BK <b...@g...com>

    On 21 Gru, 20:21, Cubus <c...@n...pl> wrote:

> [...]
    > od siebie samego towarów z kilkusetprocentową marżą. I hulaj dusza.
    >
    > --
    > oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo

    Niebardzo rozumiem na czy polega przewaga tego systemu nad robieniem
    fikcyjnego obrotu gotowkowego w takim POS?

  • 15. Data: 2008-12-21 19:33:03
    Od: " Kasia B." <b...@g...pl>

    Dannyboy <d...@p...pl> napisał(a):

    > To jak to w koncu jest:
    > Mozna karty przedplacone nabyc w oddzialach bez okazywania dokumentow
    > tozsamosci ?

    Można, nie tylko w BZWBK ale także karty wubeku np. na poczcie, ale niedługo
    już, w wubeku trawją prace nad zakończeniem takich praktyk niestety (pranie
    brudnych pieniędzy).

    Co więcej możesz sobie przez internet zamówić i przyślą (oczywiście na inny
    adres niż Twój :)

    http://premiumshop24.bzwbk.pl/899_Karty_platnicze/

    Wraz z kartą otrzymujesz rachunek na któey przelewasz kasę i działa ;)

    Kasia B.

  • 16. Data: 2008-12-21 19:35:42
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Gru, 19:42, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
    > "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message

    f.googlegroups.com...

    > Płacenie kartą żeby uniknąć podatków??? Myślałem, że podatek płaci się od
    > dochodów, nie od rozchodów...
    >
    > k.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Wyobraź sobie, że mieszkasz w Szwecji, pod okiem tamtejszego urzędu
    skarbowego. Urząd ten weryfikuje zarówno Twoje deklarowane dochody,
    jak i sprawdza wydatki pod kątem nieujawnionych dochodów. Sprawdza
    rachunki bankowe, karty kredytowe itp. Tymczasem Ty zarobiłeś kupę
    pieniędzy i nie chcesz poddac je podatkowi dochodowemu w wysokości
    59%. Ukrywasz je w w raju podatkkowym. Ale chcesz z nich korzystać,
    nie poddając się jednocześnie audytowi podatkowemu. Bierzesz zatem
    kartę przedpłaconą, zasilaną z Twego tajnego konta. Albo też wprost
    kredytówkę z raju podatkowego, wystawioną na Twoją shell corporation...

  • 17. Data: 2008-12-21 19:37:56
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Gru, 19:43, v <n...@n...ma.spamu.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Państwo, które opodatkowuje rzekomo wolnych obywateli na poziomie
    > bliskim opodatkowaniu niewolników w antycznym Rzymie jest chore.

    Niewolnik w Rzymie płacił 10% podatku od swoich dochodów - sprawdzone
    osobiście w Katedrze Prawa Rzymskiego UW. Ile Ty płacisz "liberalnemu"
    Tuskowi - sam sobie odpowiedz...

  • 18. Data: 2008-12-21 19:54:15
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    BK pisze:

    > Niebardzo rozumiem na czy polega przewaga tego systemu nad robieniem
    > fikcyjnego obrotu gotowkowego w takim POS?

    O jeden krok dłuższa ścieżka którą muszą przebyć "organa"
    w celu wykrycia oszustwa.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 19. Data: 2008-12-21 21:53:52
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik " Kasia B." <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://premiumshop24.bzwbk.pl/899_Karty_platnicze/
    >
    > Wraz z kartą otrzymujesz rachunek na któey przelewasz kasę i działa ;)
    >
    > Kasia B.

    może i tak ale te karty mają takie niskie limity że tylko dla dzieci się
    nadają.

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 20. Data: 2008-12-21 22:18:34
    Od: BK <b...@g...com>

    On 21 Gru, 20:54, Cubus <c...@n...pl> wrote:

    > O jeden krok dłuższa ścieżka którą muszą przebyć "organa"
    > w celu wykrycia oszustwa.
    >
    > --
    > oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo

    Ale i ryzyko/koszty/logistyka tez juz inne. Bo te karty trzeba kupic,
    w duzej ilosci ... ;-)