    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przechowanie kasy
    Date: Sat, 13 Feb 2016 03:45:41 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n9m1c7$tmd$...@n...news.atman.pl

    > "witek" n9l6tv$cuc$...@d...me

    > I ja tak uważam, bo Franciszek dogadał się z Cyrylem.
    > [innymi słowy -- ofensywa irańsko-rosyjska-assadowa
    > daje efekty antyizraelskie, a IMO tym mocniej dolar
    > góruje, im słabsza jest Rosja a silniejsze są USA]

    11 marca KW ujawni swe zalecenia co do TK w RP.
    8 i 9 marca (chyba wtedy) TK opowie się co do ustawy o TK...

    ZZiobro już zauważył, że władcy RP zastosują się do zaleceń
    KW, albo i nie zastosują się... [na razie ustawiają Policję,
    aby w razie czego ;) rozwiązać konflikt]

    Dolar na pewno pójdzie w górę ;) -- ale o ile, kiedy i na
    jak długo?... I z jakiego pułapu skoczy w górę?...

    -=-

    Zysk pomiędzy 3,93 pln/dolara i 4,05 pln/dolara? -- IMO
    to za mały skok, gdyż zysk zostanie zżarty spreadem...

    405-393
    ---------
    393

    (405-393)/393=0,030534351145038 czyli ponad 3%
    niby dużo, ale spread, niepewność, fatyga...

    IMO dolar stoi wysoko -- USA mają gigantyczny dług, islam atakuje
    UE, UE odczuwa dość boleśnie skutki swych sankcji nałożonych na FR,
    Rosja nadal trzyma się pomimo sankcji, PiS może zwyciężyć...
    (to, co po myślniku osłabia dolara w ogóle lub choćby względem pln)

    Brak sankcji to IMO spadek wartości dolara w ogóle a takie coś może
    zaistnieć dość szybko.

    Co więcej -- IMO możliwe jest usamodzielnienie Donbasu w wyniku
    działań rosyjskich w Syrii...

    -=-

    Ale z innej strony -- kupowanie dolarów za złotówki to wbijanie noża w plecy PiSowi.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'