    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 27 Nov 2017 06:56:26 -0800 (PST)
    Subject: Re: Provident w reklamach podaje RRSO 160%
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Żaba ma przy braniu KK takie cudo, co się nazywa "Fast cash" - przelew następnego
    dnia po decyzji kredytowej, bez prowizji i z GP. Do tego karta darmowa po zrobieniu
    10 transakcji w ciągu 3 miesięcy (ale tylko przy zamówieniu przez infolinię).
    Jeden minus - dostępny tylko przy wnioskach w oddziale i na infolinii, więc nie wiem,
    czy przez te kanały dostępne są oferty na klik.

    W żabie wydaje się, że wystarczy założyć konto i te oferty od razu są - w każdym
    razie ja je widziałem od razu - ale miałem już decyzję kredytową i czekałem tylko na
    potwierdzenie zaświadczenia o zarobkach, żeby umowa o KK weszła w życie - i jak się w
    ST pojawił rachunek KK to mi te oferty zniknęły.
    Zobaczymy, jak to będzie wyglądać na koncie żony (otwierane żeby dostać 150zł za
    polecenia i żeby nie łazić do oddziału w celu załatwienia dodatkowej KK - strasznie z
    tym żaba utrudnia życie, musi iść i użytkownik - co w sumie nie jest takie bardz
    głupie, bo dostęp trzeba mieć, choćby po to, by aktywować kartę - choć to może dałoby
    się w oddziale, ale nie wiem - albo płacić w necie - ale musi iść też właściciel
    karty, żeby osobiście pozwolić na wydanie - jakby nie można było przez net czy
    telefon).

    W oranżadzie dopiero po 2 miesiącach wszedłem we wniosek o KK - i była już tam oferta
    specjalna, jak się wpisze limit <=4k to jest inna formatka, jest tylko miejsce na
    podanie dochodu, nie ma miejsc na wpisanie źródeł (pracodawca itp.). Ale nie
    sprawdzałem, czy działa.