  • 91. Data: 2004-04-18 19:48:16
    Temat: Re: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:c5uan6$n03$1@inews.gazeta.pl...

    > Wspoludzial moze niekoniecznie, ale pomoc w ukrywaniu juz tak. ;-)

    W ukrywaniu czego? Przypominam, że obowiązek denuncjacji jest społeczny.

    > Mozna przyjac, ze nie dzwoni sie do kogos do pracy, by rozmmawiac o
    > dupie Maryni. Zreszta jesli pracownik jest nagrywany, to w jego
    > interesie jest to, by nie prowadzil rozmow niemile w firmie widzianych.

    Ale można do kogoś zadzwonić z Ważną informacją prywatną. Na przykład
    powiadomić go, że ktoś zmarł. I pracodawca nie powinien się o tym
    dowiedzieć, bo nie jest do tego uprawniony.

  • 92. Data: 2004-04-19 09:51:04
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ale można do kogoś zadzwonić z Ważną informacją prywatną. Na przykład
    > powiadomić go, że ktoś zmarł. I pracodawca nie powinien się o tym
    > dowiedzieć, bo nie jest do tego uprawniony.

    Wtedy delikwent wyciaga prywatna komorke i dzwoni. Jesli nie podpadl
    ABW, to nikt go nie nagra.

    Bartol

  • 93. Data: 2004-04-19 20:17:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wtedy delikwent wyciaga prywatna komorke i dzwoni. Jesli nie podpadl
    > ABW, to nikt go nie nagra.

    Delikwent dzwoniący nie wie, ze będzie nagrywany, więc nie ma powodu
    wyciągać tych komórek. A pracownik wybór ma niewielki, bo jeśli ktoś do
    niego dzwoni, to dzwoniący wybiera, czy na komórkę, czy na stacjonarny.

  • 94. Data: 2004-04-19 21:46:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Delikwent dzwoniący nie wie, ze będzie nagrywany, więc nie ma powodu
    > wyciągać tych komórek. A pracownik wybór ma niewielki, bo jeśli ktoś do
    > niego dzwoni, to dzwoniący wybiera, czy na komórkę, czy na stacjonarny.

    Chodzilo mi o pracownika. A co robi delikwent, ktory dzwoni do
    pracownika, to juz na prawde nie moj problem.

    Bartol

  • 95. Data: 2004-04-20 17:12:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Chodzilo mi o pracownika. A co robi delikwent, ktory dzwoni do
    > pracownika, to juz na prawde nie moj problem.

    A szkoda, bo tu właśnie tkwi sedno sprawy. Ów delikwent dowiedziawszy się,
    że został podsłuchany może złożyć zawiadomienie o przestępstwie i
    zaczynają się schody, bo on na to nie wyrażał zgody - nawet dorozumianej.

  • 96. Data: 2004-04-21 11:05:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > A szkoda, bo tu właśnie tkwi sedno sprawy. Ów delikwent dowiedziawszy się,
    > że został podsłuchany może złożyć zawiadomienie o przestępstwie i
    > zaczynają się schody, bo on na to nie wyrażał zgody - nawet dorozumianej.

    Czyli wracamy do poczatku. Czym sie rozni nagranie przez osobe trzecia
    od nagrania przez jednego z rozmowcow? Z punktu widzenia prawa?

    Bartol

  • 97. Data: 2004-04-21 11:36:50
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Czyli wracamy do poczatku. Czym sie rozni nagranie przez osobe trzecia
    > od nagrania przez jednego z rozmowcow? Z punktu widzenia prawa?

    Oczywiscie z uwzglednieniem punktu widzenia nagranego bez wiedzy i
    pozwolenia. ;-)

    Bartol