  • 1. Data: 2005-01-12 22:25:03
    Temat: Proszę o radę dot. kredytu/pożyczki na mieszkanie
    Od: "olek" <j...@o...pl>

    Jestem w sprawach bankowych laikiem więc proszę o radę.
    Posiadam mieszkanie warte ok 40 000 zł, które chcę obciązyć hipoteką
    ponieważ planuję wzięcie kredytu na ok 35 000 zł na zakup drugiego
    mieszkania. Wkład mam w wysokości 5000 zł. Czym sie rózni pożyczka
    hipoteczna od kredytu hipotecznego? Jaką ofertą powinienem sie
    zainteresować, na co zwrócic uwagę? - może macie jakieś sugestie - będę
    BARDZO wdzieczny.

    Pozdrawiam wszystkich - Olek

  • 2. Data: 2005-01-12 22:35:41
    Od: "olek" <j...@o...pl>

    Jeszcze dodam tylko że chciałbym wziąć ten kredyt na 4 lata.
    Olek

  • 3. Data: 2005-01-13 17:07:28
    Od: "Milutka" <e...@s...neostrada.pl>

    Pozyczka hipoteczna jest udzielana na dowolny cel, przy czym zabezpieczeniem
    jest hipoteka. Oprocentowanie jest wyzsze niz kredytu hipotecznego. Wysokość
    uzyskanej pożyczki w PKO BP to 60% wartości nieruchomości.
    Przy kredycie zabezpieczeniem tez jest hipoteka, ale oprocentowanie jest
    niższe, no i cel jest konkretny: np zakup lokalu mieszkalnego. Trzeba tu
    umotywować posiadanie brakującej części środków własnych. Przedstawic umowe
    przedstępną lub akt notarialny lub oświadczenie wnioskodawcy o zakupowanym
    lokalu.
    Jeśli zabezpieczeniem jest inna nieruchomośc potrzebny jest operat
    szacunkowy lub PKO sporzadzi go za 300zł.
    Ogolnie jest sporo niuansów.
    Jakby co to pytaj.
    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2005-01-13 17:07:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jakby co to pytaj.
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    Przestań wreszcie "reklamować" PKO BP. Albo wprost napisz, że tam
    pracujesz - będzie uczciwiej.

  • 5. Data: 2005-01-13 17:17:24
    Od: "Milutka" <e...@s...neostrada.pl>

    Ale nie wiem o co ci chodzi. Jakbys czytał uważniej to bys wiedział ze juz
    dawno napisałam ze tam pracuje. I nie reklamuje tego banku tylko udzielam
    fachowych odpowiedzi. Ale jeśli na te pytania ma odpowiadać elektryk to
    sorry, wiecej sie nie odzywam.

  • 6. Data: 2005-01-13 17:25:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Milutka wrote:
> [...]
    > tylko udzielam fachowych odpowiedzi. Ale jeśli na te pytania ma
    > odpowiadać elektryk to sorry, wiecej sie nie odzywam.

    To może oddzielaj "fachowe odpowiedzi" od promocji pracodawcy? Bo jak na
    razie średnio Ci to wychodzi. A to nie grupa reklamowa.

  • 7. Data: 2005-01-13 17:31:14
    Od: "Milutka" <e...@s...neostrada.pl>

    > Przestań wreszcie "reklamować" PKO BP. Albo wprost napisz, że tam
    > pracujesz - będzie uczciwiej.

    Poza tym to chyba osoby pracujące w banku, wiedzą jakich mozna użyć forteli
    zeby bylo taniej, prościej i szybciej, a oto chyba chodziło osobie która
    pyta. Nie moge sie wypowiadać co jest w innych bankach dlatego pisze o PKO
    BP.
    I przytocz mi choć cień reklamowania oferty PKO BP przeze mnie.

  • 8. Data: 2005-01-13 17:31:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > forteli zeby bylo taniej, prościej i szybciej, a oto chyba chodziło
    > osobie która pyta. Nie moge sie wypowiadać co jest w innych bankach

    Forteli :-))) ?

  • 9. Data: 2005-01-13 17:41:19
    Od: "Milutka" <e...@s...neostrada.pl>

    > "Wysokość
    > uzyskanej pożyczki w PKO BP to 60% wartości nieruchomości."

    to jest reklamowanie? czy zasady udzielania pożyczki?

    no, gdyby tak wyglądały reklamy produktów to, o zgrozo sprzedaży!!!!

  • 10. Data: 2005-01-13 17:49:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Milutka wrote:

    > to jest reklamowanie? czy zasady udzielania pożyczki?

    Zasady udzielania w PKO BP. A autorowi wątku chodziło o odpowiedź na ogólne
    pytanie a nie poznanie oferty PKO BP.

    > no, gdyby tak wyglądały reklamy produktów to, o zgrozo sprzedaży!!!!

    No właśnie!