  • Data: 2002-01-29 10:01:49
    Temat: Re: Prosba o pomoc - Wasze pomysly.
    Od: "Pomysly na bank" <$$$pomysly@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "stean" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:r4sc5u0o94971evfoeg1gr73sqalbb6mno@4ax.com...
    > A moze by tak bank w ktorym pracujesz zrobil powazne komercyjne
    > badania konsultingowe, ktore kosztuja niemale pieniadze ? Bo sposob,
    > ktory proponujesz traci amatorstwem i nie licuje z powaga instytucji
    > jaka powinien byc bank.

    Bank jako instytucja z pewnoscia robi takie badania, ja ze swojej strony
    probuje dzialac "od dolu" tzw. praca od podstaw :-) Nie robie tego
    oficjalnie bo to moj wlasny pomsyl i moja inicjatywa. Mam nadzieje, ze nie
    oznacza to, ze bank dziala po amatorsku, bo to co robie robie JA. Mam
    nadzieje, ze to zrozumiesz.
    Grupowicze z pbb sa bardzo aktywni i maja doswiadczenie z wieloma problemami
    w wielu bankach. Od kogo mialbym dowiedziec sie tylu rzeczy. Wydaje sie, ze
    bankowa aktywnosc grupowiczow jest wyzsza od przecietnej, dlatego zwrocilem
    sie do Was po pomoc.

    Krzysiek