  • 21. Data: 2013-01-26 18:45:44
    Temat: Re: Promocja dla obecnych klientów mbanku
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 25 stycznia 2013 23:18:25 UTC+1 użytkownik jerry . napisał:
    > Nie rzuca na kolana, ale zawsze coś.

    Dobre uzupełnienie do DK Millenium po zmianach, które nastąpią od marca.
    Teraz algorytm płacenia będzie prosty:
    Kwota >= 100 - Millenium, w pozostałych przypadkach mBank.

  • 22. Data: 2013-01-26 20:18:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-26 17:19, Olo pisze:
    > Tak, ale regulamin mówi "W Promocji nie mogą brać udziału Klienci
    > posiadający rachunki wspólne" Kluczowe jest słowo rachunki - czyli
    > więcej niż jeden.

    Ja bym tego tak nie interpretował. Jak idę do baru, gdzie nie mogę
    wnosić własnych butelek alkoholu, to i jednej nie mogę ;)

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2013-01-26 20:34:23
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2013-01-26 20:18, Liwiusz pisze:
    > Jak idę do baru, gdzie nie mogę wnosić własnych butelek alkoholu, to i
    > jednej nie mogę

    to chyba głupi przykład, bo możesz wejść i z jedną i z dwoma.

  • 24. Data: 2013-01-26 23:27:18
    Od: osa <w...@p...fm>

    Takie moje wątpliwości:

    Za płatnosc karta uznaje sie:
    a) bezgotówkowe transakcje zakupu dokonane w punktach
    handlowo-usługowych w danym miesiacu kalendarzowym,
    b) transakcje bezgotówkowe wykonane przy pomocy wydanej do rachunku
    eKONTO lub izzyKONTO karty debetowej lub karty kredytowej powiazanej z
    rachunkiem eKONTO lub izzyKONTO,

    Czy ktoś bardziej oświecony może mi napisać o co chodzi w a)? czy te
    "punkty usługowo-handlowe" wykluczają zakupy w internecie?

    a) dokonanie transakcji (...) na łaczna kwote minimum 500 PLN,

    Łączna per klient, per karta? Powiedzmy że mając dwie karty zrobię obrót
    po 300zł każdą z nich - warunek będzie spełniony?

    mBank jest specjalistą od pisania nieprecyzyjnych regulaminów :/ A
    *Miejscowym* Rzecznikiem Konsumenta i wielokrotnie powtórzoną *ilością*
    klientów utwierdzili mnie w przekonaniu, że regulaminy piszą im osoby,
    które edukację zakończyły na gimnazjum, w dodatku bez oszałamiających
    wyników na teście gimnazjalnym ;)

  • 25. Data: 2013-01-27 15:32:16
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Jak mam rozumieć regulamin:
    Premie Uczestnik Promocji otrzymuje raz w miesiacu, przez okres 6 kolejnych
    miesiecy kalendarzowych, poczawszy od drugiego miesiaca liczonego od
    miesiaca, w którym przystapiono do Promocji. Premia bedzie wypłacana w
    postaci zwrotu na rachunek eKONTO lub izzyKONTO kwoty 2 PLN za kada
    płatnosc karta, o której mowa w § 4. ust. 2 po spełnieniu warunków, o których
    mowa w § 4. ust. 3, nie wiecej jednak ni 30 PLN w danym miesiacu
    kalendarzowym.

    Czyli za transakcje w tym miesiącu naliczą jeszcze, czy dopiero od kolejnego
    miesiąca?

  • 26. Data: 2013-01-27 15:44:38
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-27 15:32, Michal Pl pisze:
> [...]
    > kalendarzowym.
    >
    > Czyli za transakcje w tym miesiącu naliczą jeszcze, czy dopiero od kolejnego

    Ja to rozumiem tak:
    Skoro transakcje robię w styczniu, to premię wypłacą dopiero w lutym i
    dlatego od lutego będą liczyć te 6 miesięcy, abym miał szansę zgarnąć
    6x30zł.

    Mnie wciąż zastanawia co z transakcjami przez internet... napiszę do
    nich i wkleję odpowiedź ;)

    Przy okazji, nie wiecie jak tam płaz współpracuje z KK mbanku?

  • 27. Data: 2013-01-27 15:47:53
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2013 15:32:16 UTC+1 użytkownik Michal Pl napisał:
> [...]
    >
    > kalendarzowym.
    >

    > Czyli za transakcje w tym miesiącu naliczą jeszcze, czy dopiero od kolejnego

    Ten zapis budzi też moje wątpliwości ale i tak nie chce mi się robić
    na siłę 500 PLN obrotów w styczniu.
    Mając cały miesiąc do dyspozycji można te 5 stów wydać w naturalny sposób,
    bez specjalnego kombinowania.
    Tym oto niespodziewanym zrządzeniem losu, promocyjna M&M trafiła z szuflady
    z powrotem do portfela a konto w Meritum pójdzie w marcu na odstrzał.

  • 28. Data: 2013-01-28 09:09:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 26 Jan 2013 17:19:56 +0100, Olo wrote:
    > Tak, ale regulamin mówi "W Promocji nie mogą brać udziału Klienci
    > posiadający rachunki wspólne" Kluczowe jest słowo rachunki - czyli
    > więcej niż jeden. Regulamin nie mówi, iż w promocji nie mogą brac
    > udziału Klienci posiadający rachunek wspólny.....
    > Reklamacja złożona, zobaczymy.

    ,,klienci posiadajacy rachunki''. Nie ,,klient posiadajacy rachunki''.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 29. Data: 2013-01-28 21:45:35
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 14:18:25 -0800 (PST), jerry . napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/promocje/konta/premia/
    >
    > Nie rzuca na kolana, ale zawsze coś.

    Aktualna liczba dostępnych miejsc to : 590

    --
    jg

  • 30. Data: 2013-01-29 20:46:18
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Czy ktoś dostał mailowe lub telefoniczne potwierdzenie udzialu w promocji?