  • Data: 2003-01-08 00:52:56
    Temat: Re: Programik do obsługi kont mBank
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hmm, co to jest tarball ?

    No źródła spoakowane tar.gz'em.

    Aaaa, właśnie przeczytałem cały wątek, i zobaczyłem że zamiast źródeł
    jest gdzieś tam jakiś plik http://radek.storm.com.pl/mInstall.EXE - to
    chyba jest binarka pod jakiś system, nie ma to ELF na początku, więc nie
    wiem co to jest. Nie przyszło mi do głowy że ktoś może udostępniać
    program jako binarka pod jakiś tam system zamiast źródła. Trochę tego
    nie rozumiem.

    Czy znasz GNU i licencję GNU/GPL?

    Polecam
    http://www.gnu.org/philosophy/pragmatic.pl.html
    http://www.gnu.org/philosophy/why-free.pl.html
    http://gnu.org.pl/text/licencja-gnu.html

    I tylko po angielsku:
    http://www.gnu.org/gnu/the-gnu-project.html

    Ja osobiście nigdy nie uruchamiam żadnego programu z zamkniętym kodem -
    z jedynym wyjątkiem - gdy chcę zbadać w jaki sposób napisać program z
    otwartym kodem obsługujący jakieś urządzenie które aktualnie obsłujuje
    tylko program z zamkniętym kodem.

    A CVS z poprzedniego postu to system umożliwaiający jednoczesną pracę
    nad kodem danego programu przez wiele osób (tak by połączyć zmiany w
    jedną całość).

    pozdrawiam,

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl