  • Data: 2003-01-08 21:33:58
    Temat: Re: Programik do obsługi kont mBank
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej" <m...@N...poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:slrnb1or4e.mbs.maciej.domagalski@alpha.home.ost
    row.pl...

    > Czy w ogole ten program jest na linuxa? No chbya wlasnie nei tylko pod
    > Winde. Mam go i w sumie podoba mi sie ale go nie uruchomilem ze wzgledow
    > bezpieczenstwa i podejrzewam ze wielu tak tez jak ja postapi.
    > Nikt o zdrowych zmyslach nei wiedzac na 100% ze program nie jest jakism
    > programem "szpiegowskim" go na swoim sprzecie nie uruchomi podajac swoje
    > haslo a tym bardzie hasla jednorazowe.
    > Zamysl i wogole super jednak bezpieczne stwo jest chyba najwazniejsze w >
    tym przypadku.

    Też tak myślę - raczej nie zdecyduję się odpalić. Ale, szanowni Koledzy,
    domaganie się kodu źródłowego, to jak prośba o przelanie kasy na konto!
    Autor ma prawo zrobić dowolną rzecz ze swoim kodem, a zahaczające o agresję
    DOMAGANIE się źródeł jest łagodnie mówiąc, niegrzeczne. Jak ktoś chce
    udostępniać programy z licencją GNU to jego sprawa, póki co nie ma takiego
    obowiązku. Wcale bym się nie zdziwił ani nie zgorszył, gdyby autor chciał z
    programu zrobić jakąś użyteczną aplikację i na niej zarabiać.

    Oczywiście powszechne wykorzystywanie programu związane jest z
    bezpieczeństwem, którego ŻADNA deklaracja autora nie zapewni. Sam byłbym
    spokojny dopiero, gdyby w jakiś sposób mBank firmował aplikację (tę czy
    inną). A zastosowń jest naprawdę wiele...

    Pozdrawiam,
    BaLab