  • Data: 2003-01-09 09:18:53
    Temat: Re: Programik do obsługi kont mBank
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "e-kran" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:03010908425160@polnews.pl...

> [...]
    prościutki
    > Zone Alarm zapewni im wystarczające bezpieczeństwo bezpieczeństwo i są w
    > zasadzie skłonni w to wejść. Huhuhuhu, bo umrę.... :-))
    > Lubię optymistów ale to już chyba lekka przesada. Nawet gdyby mBank
    firmował i
    > autoryzował ten program, W ŻYCIU nie zgodziłbym się na wpisanie do niego
    listy
    > haseł jednorazowych (ważnej), nawet gdyby ten program był w pełni
    bezpieczny i
    > uczciwy. Bo komputer pracujący w sieci nigdy nie jest bezpieczny w 100%.
    Jeśli
    > będziesz przechowywać na dysku swoje hasła, nawet zaszyfrowane i ukryte
    itp.
    > to jest tylko kwestią fachowości hackera kiedy i jak ci te hasła wyłuska.

    Wszystko zawsze sprowadza się do tego, czy potencjalne korzyści
    usprawiedliwiają podjęcie ryzyka. Jeśli używasz mBanku do rozliczeń
    sprzedawanych kartek pocztowe na allegro po 5 zł sztuka i masz niewielkie
    saldo na rachunku i nie masz linii kredytowej, to ryzykujesz niewiele.
    A ukraść można wszystko - plik z komputera lub wydrukowaną listę haseł z
    szuflady.
    O autoryzacji aplikacji przez mBank napisałem z pełną świadomością, że jest
    to rzecz niemal niemożliwa - bank ma dużo więcej do stracenia niż pojedynczy
    klient i raczej współodpowiedzialności brać nie będzie.

    Pozdrawiam,
    BaLab