  • 21. Data: 2004-03-09 16:52:53
    Temat: Re: Prognozy kursu EURO, USD, CHF.
    Od: "KK" <n...@n...com>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:7425.00000698.404def1f@newsgate.onet.pl...
    > Jeżeli wszyscy jak powiadasz dostali taką obnizkę, to przypomnij sobie
    kiedy
    > była poprzednia. (...)

    > Tak więc nie przekonuj mnie jakim to łaskawcą jest TWÓJ PREZES.

    Nie pogrążaj się - napisałeś kiedyś wyraźnie, że jeśli nastąpi obniżka
    oprocentowania wg Prezesa przy rosnącym WIBORze to odszczekasz i przeprosisz
    (bo pisałeś, że nigdy nie nastąpi). Dla mnie EOT - honoru nie masz za grosz.

    > Z pozdrowieniami Tensor1

    Daruj sobie - zakładam, że są nieszczere ;))))

    KK

  • 22. Data: 2004-03-09 18:38:59
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > (bo pisałeś, że nigdy nie nastąpi). Dla mnie EOT - honoru nie masz za grosz.
    >
    > Daruj sobie - zakładam, że są nieszczere ;)))) KK

    Wibor3M nie rośnie, tylko oscyluje wokół poziomu 5,4-5,5%. Radzę Ci zapoznać
    się z odpowiednimi wykresami na www.money.pl. Taki stan utrzymuje się od co
    najmniej 4-5 miesięcy. Tak więc, WIBOR nie był (w ostatnim okresie) ani nie
    jest w fazie wzrostowej, o której pisałem. Najpierw zapoznaj się z elementarzem
    Analizy Technicznej a dopiero potem możemy podyskutować, oczywiście spokojnie i
    bez inwektyw, w których się tak lubujesz. Tensor1

  • 23. Data: 2004-03-09 18:54:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Wibor3M nie rośnie, tylko oscyluje wokół poziomu 5,4-5,5%. Radzę Ci
    > zapoznać się z odpowiednimi wykresami na www.money.pl. Taki stan
    > utrzymuje się od co najmniej 4-5 miesięcy. Tak więc, WIBOR nie był (w

    Ale mial spasc ponizej 5% - mam wyciagnac z archiwum nasze owczesne
    dyskusje? ;)))
    P.S. W najnowszym Wprost wygrywa BPH w kredytach!

  • 24. Data: 2004-03-09 21:11:00
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c2l400$ouo$1@news.onet.pl...

    > Ale mial spasc ponizej 5% - mam wyciagnac z archiwum nasze owczesne
    > dyskusje? ;)))
    > P.S. W najnowszym Wprost wygrywa BPH w kredytach!

    Ktoś wie ile kosztuje wydrukowanie takiego rankingu? Może grupa się zrzuci i
    wylosujemy sobie jakiś bank, który uznamy za przyjazny i to opublikujemy? ;]
    Zapewne GW będzie najdroższa, ale nas dużo tu przecież, a będziemy realnie
    kształtować rynek kredytów ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 25. Data: 2004-03-10 06:26:07
    Od: t...@p...onet.pl

    > Ale mial spasc ponizej 5% - mam wyciagnac z archiwum nasze owczesne
    > dyskusje? ;)))

    No niestety, tak mi sie wydawało. Ale to już wielokrotnie odszczekiwałem. Nie
    spodziewałem się, że moja "ulubiona" partia jest aż tak ulubiona.

    > P.S. W najnowszym Wprost wygrywa BPH w kredytach!

    Jeszcze nie czytałem. Zaraz zabiorę sie za lekturę. Dziękuje za informację.
    Pozdrowienia Tensor1

  • 26. Data: 2004-03-10 06:28:20
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Zapewne GW będzie najdroższa, ale nas dużo tu przecież, a będziemy realnie

    Czy uważasz, że ranking Wprost jest niewiarygodny. Ja go jeszcze nie czytałem.
    Tensor1

  • 27. Data: 2004-03-10 13:12:02
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    spokojnie i
    > bez inwektyw, w których się tak lubujesz. Tensor1

    Daj spokój tensor - miał być EOT, ale nie podoba mi się jak manipulujesz
    faktami. Poczytaj sobie:

    http://tinyurl.com/3ynbc (list 42)
    "Nigdy ale to przenigdy nie uwierzę, że Prezes będzie dbał (obniżał
    oprocentowanie) STARYM kredytobiorcom."

    (list 45)
    "A po co ma być konkurencyjna dla tych co już wzięli kredyt. Może jak jeden
    z drugim zagrozi odejściem (co wcale nie jest takie łatwe - zmiamy wpisu w
    hipotece, prowizja, itp) to im się obnizy a całej reszcie NIE."

    http://tinyurl.com/2vhxw (list 4)
    "Tak więc informacja o obniżeniu najniższego oprocentowania ma się nijak do
    rzeczywistości. Jeżeli jednak (jak słyszałeś!) obniżą
    oprocentowanie "rzeczywiste", to będę się dziwił i publicznie odszczekam
    wcześniejsze moje wypowiedzi."

    I na tym się Twoje szczekanie skończyło - wpierw biłeś pianę, potem zacząłeś
    udawać, że nic takiego nie pisałeś. Każdy ma prawo się pomylić - po to tu
    przecież dyskutujemy. Ale nie dyskutuj tak zażarcie jeśli potem ma Ci
    zabraknąć klasy.

    To tyle z mojej strony.

    KK

  • 28. Data: 2004-03-10 14:33:29
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > udawać, że nic takiego nie pisałeś. Każdy ma prawo się pomylić - po to tu
    > przecież dyskutujemy. Ale nie dyskutuj tak zażarcie jeśli potem ma Ci

    Jedna jaskółka nie czyni wiosny. Jeżeli Twój ulubiony Prezes obniżył
    oprocentowanie w fazie stabilizacji WIBORu (a nie w fazie wzrostu jak pisałeś),
    to nawet za to mu chwała. I w stosunku do niego i tylko do niego mogę
    ODSZCZEKAĆ. Nie oznacza to jednak, że dalej będzie się tak zachowywał. Wyobraź
    sobie np. sytuację, że bank Twojego ukochanego Prezesa za dwa, trzy lub więcej
    lat zacznie generować straty. Czy wtedy Prezes będzie równie szczodry. A co się
    stanie jak bank wymieni Prezesa. Czy jego następca będzie prowadził taka samą
    politykę. Za dużo tu niewiadomych.

    Moim zdaniem, mówiąc bardzo precyzyjnie, wiązanie oprocentowania kredytu na 15-
    20 lat z sytuacją finansową danego banku jest znacznie bardziej ryzykowne niż
    wiązanie jest z sytuacją finansową CAŁEGO sektora bankowego. I dlatego i tylko
    dlatego uważam, że oprocentowanie oparte o stawki rynku międzybankowego jest
    atrakcyjniejsze dla klientów.

    I jeszcze jeden argument. Gdybym pół roku temu powiedział, że mbank wprowadzi
    opłaty za przelewy, to bym został uznany za wariata. A wprowadził. Jest to
    bardzo poważna nauczka dla tych, którzy wierzyli (naiwnie) w jakąś bliżej nie
    sprecyzowaną wizję, nachalnie narzucaną przez propagandzistów tego banku.

    Jednak z pozdrowieniami (i nie fałszywymi jak raczyłeś napisać) Tensor1

    PS. I nie mów mi tylko (podobnie jak Amra), że konkurencja szybko wymusi
    zmiany. Klasyczny przykład to PKOSA - na razie mają się bardzo dobrze a
    klientów mają głęboko w .... .

  • 29. Data: 2004-03-10 14:55:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    /ciach/

    Nawet jak nie mam racji to i tak mam rację ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 30. Data: 2004-03-10 20:26:05
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Czy uważasz, że ranking Wprost jest niewiarygodny. Ja go jeszcze nie
    czytałem.

    Uważam, że w takich rankingach najpierw przyjmuje się założenie kto wygra
    (będzie w ścisłej czołówce), a potem dopiero ustalono warunki oceny.

    Pozdrawiam,
    Washko