  • 1. Data: 2014-03-31 16:08:57
    Temat: Profesjonaliści z półbanku...
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    ...nie zauważyli, że im się certyfikat ssl skończył...

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2014-03-31 19:45:41
    Temat: Re: Profesjonaliści z półbanku...
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 31.03.2014 16:08, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Hello,
    >
    > ....nie zauważyli, że im się certyfikat ssl skończył...

    Skoro półbank to i półcertyfikat :)

    No nieźle tam się dzieje, widać robota idzie z gazem, że nie ma nawet
    kiedy taczki załadować. Ja rozumiem kilka godziny obsuwy ale to już
    można liczyć dni, bo poprzedni wygasł 30.03.2014 r.

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-04-01 08:56:35
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-03-31 19:45, xbartx pisze:
    >Ja rozumiem kilka godziny obsuwy ale to już
    > można liczyć dni, bo poprzedni wygasł 30.03.2014 r.

    Chyba największa obsuwa ostatnich lat.
    Ale zwróćcie uwagę na jedną rzecz - za Greka takich jaj nie było.
    Dopiero za Niemca ...

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 4. Data: 2014-04-01 09:03:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    J_K_K <j...@i...poczta.fm> writes:

    > Chyba największa obsuwa ostatnich lat.
    > Ale zwróćcie uwagę na jedną rzecz - za Greka takich jaj nie było.
    > Dopiero za Niemca ...

    Pomyśl tak sam, jak za 2 miesiące (maj?) masz orać system, to opłaci Ci
    się kupować cert na CAŁY ROK? [1]
    KJ
    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 5. Data: 2014-04-01 09:04:01
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2014-04-01 08:56, J_K_K pisze:

    > Chyba największa obsuwa ostatnich lat.
    > Ale zwróćcie uwagę na jedną rzecz - za Greka takich jaj nie było.
    > Dopiero za Niemca ...

    Czego się czepiacie?
    Przecież w podwyżkach opłat (vide ostatnie zmiany w KK) są niezwykle
    sprawni i działają z dużym wyprzedzeniem.

    :)

  • 6. Data: 2014-04-01 09:20:54
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-04-01 09:03, Kamil Jońca pisze:

    > Pomyśl tak sam, jak za 2 miesiące (maj?) masz orać system, to opłaci Ci
    > się kupować cert na CAŁY ROK?

    To lepiej od razu mogli napisać, że wyłączają dostęp na 2 miesiące ;)

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 7. Data: 2014-04-01 10:53:45
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 19:45:41 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    >
    > kiedy taczki załadować. Ja rozumiem kilka godziny obsuwy ale to już
    >
    > można liczyć dni, bo poprzedni wygasł 30.03.2014 r.

    Nie udało im się także zamknąć mojego konta mistrzowskiego w/g dyspozycji sprzed 3.5
    tygodnia. Właśnie zauważyłem, że radośnie pobrali zań opłatę. Znowu awantura <wrr!!>

  • 8. Data: 2014-04-01 11:17:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    eisenberg <e...@n...pl> writes:

    [...]
    > Nie udało im się także zamknąć mojego konta mistrzowskiego w/g dyspozycji sprzed
    3.5 tygodnia. Właśnie zauważyłem, że radośnie pobrali zań opłatę. Znowu awantura
    <wrr!!>

    No to chyba mogę się uważać za szczęściarza - wysłałem poleconym, 24.III
    dostali, a dziś już rachunków (pomagające + 5 mocnych) nie widzę.

    KJ
    PS. czy uwzględniłeś okres wypowiedzenia (jeśli przy tamtym koncie jest)?
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 9. Data: 2014-04-01 13:14:56
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    Już działa.

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 10. Data: 2014-04-01 21:18:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 01.04.2014 09:03, Kamil Jońca pisze:

    > Pomyśl tak sam, jak za 2 miesiące (maj?) masz orać system, to opłaci Ci
    > się kupować cert na CAŁY ROK? [1]

    Przy tej wielkości instytucji to co to niby za wydatek? A wizerunkowo to
    stracili raczej o wiele więcej. Do tego jeszcze dochodzi, że co innego
    mówią a co innego sami robią ;)

    Xenocide