  • 1. Data: 2014-03-31 00:30:52
    Temat: KK - przeliczniki
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    okazuje się, że KK Citi nie taka zła

    26.03 10 GBP to 52,57 zł

    natomiast

    tego samego dnia KK z Mille rozliczono po 5.2984...4 gr różnicy na
    korzyść citka

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2014-03-31 08:07:42
    Temat: Re: KK - przeliczniki
    Od: jn <j...@g...pl>

    Deutsche Bank jest też "lepszy" niż BZWBK.
    Transakcja rozliczona 26.03. w EUR po kursie 4,3443.
    W BZWBK chcieli tylko 4,3160 za rozliczenia transakcji kartowych na koniec tego
    dnia.

  • 3. Data: 2014-04-06 12:20:20
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 00:30:52 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > okazuje się, że KK Citi nie taka zła

    > tego samego dnia KK z Mille rozliczono po 5.2984...4 gr różnicy na
    >
    > korzyść citka

    mam podobne obserwacje, kursy przy placeniu karta sa lepsze niz straszono kilka lat
    temu, z moich obserwacji kurs EUR/PLN stosowany przez citi jest nieco lepszy od tego
    tego na stronie www.
    z reszta widac to na stronie, na 3 kwietnia EUR/PLN 4,3386 podane na www z kursami,
    natomiast w pliku gdzie opisuja jak przeliczac kursy podaja 4,3386. Niestety ten kurs
    podany jest tylko na dzien poprzedni, archiwum on-line brak.
    Poza Europa doliczaja 1%.