  • 1. Data: 2003-10-09 09:18:16
    Temat: Problem po zmianie danych w mBanq :-(
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Jakiś czas temu zmieniałem dowód osobisty (adres zameldowania).
    Wysłałem formularz zmiany do mBanku, na mLinii potwierdziłem ich wprowadzenie do
    systemu. Okazuje się jednak, że wszystkie przelewy zdefiniowane mają NADAL STARE
    dane jako nadawca przelewu ! Wykonując taki przelew mBank wysyła go ze starymi
    danymi. Ale wystarczy, że wejdę w modyfikację takiego przelewu i dane są już
    aktualne ! Czy mam tracić kilkanaście haseł jednorazowych, żeby przeklepać
    wszystkie przelewy nic nie modyfikując, żeby odświeżyły się na nich dane nadawcy
    ??? Rozumiem, że przelewy oczekujące nie mają zaktualizowanych danych ale
    zdefinowane ? Jeżeli tak działa system mBanq to uważam to za błąd funkcjonalny.

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2003-10-09 09:28:31
    Temat: Re: Problem po zmianie danych w mBanq :-(
    Od: "Marcin" <n...@i...pl>

    ________
    > Yareck

    Już to przerabiałem u siebie.

    We wszystkich zdefiniowanych musisz zrobić modyfikację.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-10-09 09:31:10
    Od: "Marcin" <n...@i...pl>

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#3364

  • 4. Data: 2003-10-09 09:34:55
    Od: "bartoldzik" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > ??? Rozumiem, że przelewy oczekujące nie mają zaktualizowanych danych ale
    > zdefinowane ? Jeżeli tak działa system mBanq to uważam to za błąd

    To nie tyle blad funkcjonalny co po prostu bug i to nie byle jaki. Bo u mnie
    i u mojej polowicy bylo jeszzcze inaczej. Zarowno u mnie jak i u niej
    podczas wysylania przelewu zdefiniowanego, na ekranie widac nowy adres, ale
    po wyslaniu przelewu, w potwierdzeniu u mnie jest juz nowy adres (wiec
    wszystko ok), ale u niej jest stary. Jest conajmniej dziwne, ze zatwierdza
    sie przelew troche innej tresci, niz w rzeczywistosci wychodzi. jeszcze nie
    wiem czy bedzie ona miala konsekwencje tych przelewow bo tam byl naprawde
    wazny adres nadawcy. Po telefonie mlinka kazala sobie samemu zmodyfikowac
    adres nadawcy w przelewie zdefiniowanym. Tylko zeby to bylo mozliwe :-)
    Pozdrawiam - bartoldzik

  • 5. Data: 2003-10-09 12:30:46
    Od: "RakS" <r...@g...pl>

    Wystarczy wyslas list polecony do mBanku zeby zmienil wszystkie Twoje stare
    dane na nowe w przelewach zdefiniowanych. Postraszylem ich, ze za bledne
    wykonanie moich dyspozycji pociagne ich do odpowiedzialnosci karnej.
    Dolaczylem ksero dowodu osobistego i moje zadanie zmiany danych osobowych w
    calym ich systemie (wlacznie z przelewami zdefiniowanymi).
    POSKUTKOWALO!!!

    Po miesiacu od wyslania listu mialem wszystkie przelewy zdefiniowane
    zmienione.

  • 6. Data: 2003-10-09 12:51:01
    Od: "bartoldzik" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RakS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > POSKUTKOWALO!!!
    >
    > Po miesiacu od wyslania listu mialem wszystkie przelewy zdefiniowane

    Jeden telefon i oni tez to zmienili u mojej dziewczyny. U mnie nie bylo
    problemow. Kwestia jest taka, ze wyglada jakbys robil przelew z nowymi
    danymi, a w rzeczywistosci one szly ze starym adresem. Ale na szczescie jest
    juz wporzo.
    Pozdrawiam - bartoldzik