  • 1. Data: 2002-04-14 12:29:47
    Temat: Próba kradzieży bankomatu
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    za Onetem

    Niecodzienna próba kradzieży

    Niecodzienną próbę kradzieży odnotowali lubelscy policjanci. Wcześnie rano
    przy nieznani dotąd sprawcy usiłowali ukraść bankomat wmurowany w ścianę
    frontową jednego ze sklepów. Sprawcy posłużyli się skradzionym wcześniej
    samochodem marki STAR. Bankomat został wyrwany ze ściany za pomocą stalowych
    lin zaczepionych do samochodu. Urządzenie jednak "zerwało" się z lin na
    schodkach przy sklepie. Złodzieje uciekając porzucili nie tylko swój łup ale
    także samochód. Nie mogli kontynuować ucieczki bo stalowe liny i wyrwana
    krata zablokowały koła STAR-a.

    Jak wynika ze wstępnego śledztwa sprawców było co najmniej 3. Są obecnie
    poszukiwani przez lubelskich policjantów. Trwa także szacowanie strat.

  • 2. Data: 2002-04-14 12:38:31
    Temat: Re: Próba kradzieży bankomatu
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    ale
    > także samochód. Nie mogli kontynuować ucieczki bo stalowe liny i wyrwana

    LOL

  • 3. Data: 2002-04-14 16:16:19
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jak wynika ze wstępnego śledztwa sprawców było co najmniej 3. Są obecnie
    > poszukiwani przez lubelskich policjantów. Trwa także szacowanie strat.

    wlasnie mialem o tym napisac; ten bankomat byl 500 metrow od mojego domu !
    Teraz to juz stracilem ostatni argument za utrzymywaniem konta w pekao s.a -
    skoro juz nie mam ich bankomatu pod nosem....

  • 4. Data: 2002-04-14 16:40:39
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    s.a -
    > skoro juz nie mam ich bankomatu pod nosem....

    no ale, może zainstalują nowy, tylko jakoś solidniej wmurowany ?

    bo tamten pewnie na złom pójdzie....

  • 5. Data: 2002-04-14 17:02:04
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    s.a -
    > skoro juz nie mam ich bankomatu pod nosem....

    Idz pstyrknij cyfrowka fotki.

  • 6. Data: 2002-04-14 17:02:08
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > wlasnie mialem o tym napisac; ten bankomat byl 500 metrow od mojego domu
    !
    powiedz cos wiecej ;)

    --
    =[ Jarek Granat - j...@a...lublin.pl ]=
    =[ www.granat.eu.org - nic-hdl: JG3-6BONE ]=

  • 7. Data: 2002-04-14 17:22:32
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > !
    > powiedz cos wiecej ;)

    wiec rzecz sie dziala na nalkowskich :) - to dla osob z Lublina...
    jak tam bylem kolo 13, to juz pieniadze wyzbierali :), dziwne, ze policja
    twierdzi, ze nic nie ukradli, przeciez ta kasetka z pieniedzmi nie moze byc
    strasznie wielka, a wygladalo na to ze bankomat sie rozbil - wszedzie lezalo
    pelno kartek (tych na ktorych bankomat drukuje potwiedzenie transakcji).

  • 8. Data: 2002-04-14 17:25:50
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > !
    > s.a -
    >
    > Idz pstyrknij cyfrowka fotki.

    Niestety nie mam wlasnej, a do jutra pewnie posprzataja...

  • 9. Data: 2002-04-14 17:30:34
    Od: "Krzycho K" <k...@i...pl>

    > także samochód. Nie mogli kontynuować ucieczki bo stalowe liny i wyrwana
    > krata zablokowały koła STAR-a.

    klawo jak cholera.
    dodam tylko ze ten star to taki z rurka z kremem - do wybierania szamba.
    mieli pecha bo lina sie urwala ale wyrwali bankomat az na chodnik.
    jak kogos interesuje jak wyglada bankomat z drugiej strony to zdjec nalezy
    szukac w jutrzejszej prasie lokalnej np. www.kurier.lublin.pl
    Krzycho K.
    Lublin

  • 10. Data: 2002-04-14 17:52:11
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > dodam tylko ze ten star to taki z rurka z kremem - do wybierania szamba.

    Masa ;).
    Obejrze dzis panorame lubelska w TVP3 ;).