  • 1. Data: 2012-06-05 21:43:45
    Temat: Pro-ruskim zdrajcom ku pamięci czyli jak to może być z buhahaha brzozą
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    3 lutego 1998 r., o godzinie 15.13, amerykański samolot antyradarowy
    EA-6B Prowler, pod dowództwem kapitana Richarda Ashby'ego i z trzema
    innymi marines na pokładzie (kpt. Joseph Schweitzer, kpt. William
    Rancy, kpt. Chandler Seagraves), przeciął linę kolejki górskiej w Val
    di Fiemme. Kabina, w której znajdowało się 20 osób, spadła z wysokości
    80 metrów na ziemię. Zginęło 20 osób - 3 Włochów, 7 Niemców, 5 Belgów,
    2 Austriaków, 1 Holender i dwójka Polaków: 37-letnia Ewa Strzelczyk i
    jej 12-letni syn Filip. Po wypadku, samolot, jak gdyby nigdy nic,
    powrócił do bazy w Aviano, pomimo uszkodzenia skrzydła i ogona. Tylko
    dzięki szybkiemu działaniu włoskich sędziów, EA-6B Prowler został
    zarekwirowany i dzięki temu udało się zabezpieczyć resztki liny, które
    znajdowały się w uszkodzonych częściach samolotu. Tym bardziej, że w
    bazie już szykowano się do zastąpienia ich nowymi.

    A teraz Tyfusk i pozostałe Platsyfy, wysilcie mózgi i wyobraźcie sobie
    stalową linę na której wisi wielotonowa kolejka, a potem brzozę.

  • 2. Data: 2012-06-05 23:28:27
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Charlie delta wrote:

> [...]
    > znajdowały się w uszkodzonych częściach samolotu. Tym bardziej, że w
    > bazie już szykowano się do zastąpienia ich nowymi.

    No jasno z tego wynika, że był zamach w Smoleńsku. buhaha

    --
    ichi

  • 3. Data: 2012-06-06 08:24:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    nie wiedziałem że tu 154 ma takie zdolnosci manewrowe...
    george

  • 4. Data: 2012-06-06 09:12:46
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > dzi=EAki szybkiemu dzia=B3aniu w=B3oskich s=EAdzi=F3w, EA-6B Prowler zosta=
    > =B3
    > zarekwirowany i dzi=EAki temu uda=B3o si=EA zabezpieczy=E6 resztki liny, kt=
    > =F3re
    > znajdowa=B3y si=EA w uszkodzonych cz=EA=B6ciach samolotu. Tym bardziej, =BF=
    > e w
    > bazie ju=BF szykowano si=EA do zast=B1pienia ich nowymi.
    >
    > A teraz Tyfusk i pozosta=B3e Platsyfy, wysilcie m=F3zgi i wyobra=BCcie sobi=
    > stalow=B1 lin=EA na kt=F3rej wisi wielotonowa kolejka, a potem brzoz=EA.

    To znaczy charlie delta = Endriu.

  • 5. Data: 2012-06-06 10:01:03
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 6 Cze, 09:12, " " <n...@N...gazeta.pl> wrote:

    > To znaczy charlie delta = Endriu.
    >
    > --

    nie obrażaj mnie panienka, dla ciebie jestem Pan Charlie albo GURU

    buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa