  • 1. Data: 2004-01-01 18:01:27
    Temat: Prezent z LUKAS BANK
    Od: "Joggerek" <j...@o...pl>

    Witam w Nowym Roku !
    Wczoraj dostałem przesyłkę kurierem od LUKAS BANK w postaci prezentu.
    Był to sliczny kalendarz formatu A5, firmowany przez LUKAS BANK oraz Nationale-
    Geographic. Kalendarz jest w postaci książki, zawiera świetne mapy, dużo
    cennych informacji oraz cudownych zdjęć. Czy ktoś wie z jakiej to przyczyny
    LUKAS wysyła takie prezenty ?

    Pozdrawiam
    Joggerek

  • 2. Data: 2004-01-01 19:05:30
    Temat: Re: Prezent z LUKAS BANK
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Joggerek napisał:
    > Witam w Nowym Roku !

    Witaj! :)

> [...]
    > Geographic. Kalendarz jest w postaci książki, zawiera świetne mapy, dużo

    Nationale to jest Nederlanden a Geographic jest National ;-)

    > cennych informacji oraz cudownych zdjęć. Czy ktoś wie z jakiej to przyczyny
    > LUKAS wysyła takie prezenty ?

    Och, ach jak cudnie :) Pewnie chcą na Nowy Rok zatrzymac klientów.
    Gadżeciarze ;-) Swoją drogą to mBank mógłby też coś takiego zrobić ;-)

    > Pozdrawiam
    > Joggerek

    Rwónież pozdrawiam,

    K.

  • 3. Data: 2004-01-01 19:15:22
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@e...pl_> napisał w wiadomości

    >Swoją drogą to mBank mógłby też coś takiego zrobić ;-)

    nooo:) chociaz...czy klienci sami za to nie zaplaca?:)

  • 4. Data: 2004-01-02 02:21:54
    Od: "Pat" <p...@i...pl>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krystek" <k...@e...pl_> napisał w wiadomości

    > nooo:) chociaz...czy klienci sami za to nie zaplaca?:)

    oczywiscie ze zaplaca - patrz nowa TOiP od 5 stycznia

  • 5. Data: 2004-01-02 07:32:02
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Joggerek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Geographic. Kalendarz jest w postaci książki, zawiera świetne mapy, dużo
    > cennych informacji oraz cudownych zdjęć. Czy ktoś wie z jakiej to

    widzialem ten kalendarz w empiku, jest super...
    moze napiszesz z jakiego przedzialu masz saldo...moze to jest kryterium?
    ja tez chcialbym dostac cos takiego..., moze zmonituja, ze ja juz od
    miesiaca nie wykonalem operacji VC
    i moze mysle o ucieczce w inne miejsce??? z vc juz ucieklem

  • 6. Data: 2004-01-02 11:57:00
    Od: " Maciek" <n...@N...gazeta.pl>

    Joggerek <j...@o...pl> napisał(a):

    > Był to sliczny kalendarz formatu A5, firmowany przez LUKAS BANK oraz
    Nationale-

    A juz myślałem że LUKAS promuje ING NN i wysłał Ci lwa. Pzdr.