eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki(Press -DGP)-Belka: Będziemy brutalnie walczyć z kredytami › Re: (Press -DGP)-Belka: Będziemy brutalnie walczyć z kredytami
    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (Press -DGP)-Belka: Będziemy brutalnie walczyć z kredytami
    Date: Tue, 21 Sep 2010 20:06:55 +0200

    m[...] wrote:

    > chcodzi o kredyty w walutach. Ech stare dobre czasy sie komus przpomnialy
    > :)
    >
    > Oryginal tu:
    >
    > http://gospodarka.dziennik.pl/forsal/artykuly/302529
    ,belka-bedziemy-
    brutalnie-walczyc-z-kredytami.html

> [...]
    > brutalnych metod, by zmusić Polaków do pożyczania w złotym.
    > Użyjemy każdych dostępnych środków, by brutalnie i kontrolnie ukrócić te
    > praktyki" - tak o tanich kredytach w euro mówi agencji Bloomberg Marek
    > Belka. Według niego tych pożyczek udzielają tylko niektóre zagraniczne
    > banki, a kredyty w obcych walutach to, według prezesa NBP, największy
    > "ból głowy" polskiej gospodarki.
    >
    > Wkrótce możemy więc usłyszeć o kolejnych rekomendacjach Komisji Nadzoru
    > Finansowego, czy innych przepisach bankowych, które zmuszą każdego, kto
    > chce kupić mieszkanie, by brał wysokooprocentowany kredyt

    popatrz troche dalej, niz rok, czy dwa do przodu ;)
    dlub publiczny polski rosnie, od lat powaznych reform brak,
    wyprzedazowa prywatyzacja ratujaca deficyt budzetu sie juz konczy,
    doraznie serwuje sie podnoszenie podatkow, ktore pozwoli budzetowi
    przewegetowac jeszcze dwa, moze trzy lata, a co potem?

    ja nie chce krakac, ale jak w naszej gospodarce zacznie sie opozniona
    recesja, jak dostaniemy od agencji rejtingowych minusy, jak oprocentowanie
    obligacji zacznie galopowac, a kurs zlotowki w stosunku do eur/chf
    zaliczy tapniecie, to jakikolwiek kredyt, a juz zwlaszcza walutowy
    bedzie jak kolek w posladkach.

    > Belka dodał też, że mimo niechęci Polaków do euro, NBP i rząd zrobią
    > wszystko, by wprowadzić wspólną walutę w Polsce."

    i zamiast pozwolic polsce zbankrutowac w kontrolowany sposob,
    to uracza nas dozywotnim kredytem.... wroc, greckim programem ratunkowym.