  • 11. Data: 2017-06-12 09:28:42
    Temat: Re: Prepaid dla nastolatki
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu sobota, 10 czerwca 2017 18:27:24 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Konto "nastoletnie" otwórz - dużo banków ma takie dla 13+ (izzy - czy teraz chyba
    ekonto-m - w mBąku, dbSmart) - i będziesz pełnomocnikiem z wglądem w konto.
    > A w PKO jest nawet konto dla dzieci młodszych niż 13 lat - może być też w inteligo,
    bo musisz mieć też konto dla "dorosłego", a w pko nie ma bezpłatnych, w inteligo są,
    tylko trzeba zastrzec od razu debetówkę - bez debetówki nie da się konta otworzyć,
    takie to uparte głupki.

    W PKO jest karta PKO Junior - kupuje dorosly, ale moze dac dziecku - kupuje sie w
    oddziale banku. Karta pre-paid (bez danych uzytkownika na karcie). Dziala w
    internecie, etc.

  • 12. Data: 2017-06-12 09:43:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 09:28:44 UTC+2 użytkownik Michal 'Amra'
    Macierzynski napisał:

    > W PKO jest karta PKO Junior - kupuje dorosly, ale moze dac dziecku - kupuje sie w
    oddziale banku. Karta pre-paid (bez danych uzytkownika na karcie). Dziala w
    internecie, etc.

    Tak na szybko zerknąłem i wychodzi mi że aby kupić tą kartę musiałbym założyć
    rachunek w PKO.

  • 13. Data: 2017-06-12 10:48:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    Macierzynski napisał:

> [...]
    internecie, etc.

    > Tak na szybko zerknąłem i wychodzi mi że aby kupić tą kartę musiałbym założyć

    prepaid dla 13-latki jest też np w ING.
    rozejrzyj się w swoim banku, może coś być dla nastolatka lub z oferty
    prepaid.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2017-06-12 12:37:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy można doładowywać w bankomacie (tego lub innego prepaida)?
    BTW były w PeKaO SA i BZWBK (te drugie kończą się w czerwcu).

  • 15. Data: 2017-06-12 17:41:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ps.com...
    > Są jeszcze prepaidy czy wyginęły?
    > Potrzebna na wakacje dla młodej.
    > Poleci ktoś coś?
    > Najlepiej żeby via net dało się kupić/zamówić

    na tę chwilę chyba faktmobile najlepszy do małej ilości rozmów

  • 16. Data: 2017-06-12 17:56:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 17:41:17 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > na tę chwilę chyba faktmobile najlepszy do małej ilości rozmów

    W bankomatach działa?;)

  • 17. Data: 2017-06-13 19:19:19
    Od: Aha <a...@p...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 19:41, J.F. pisze:

    > Mastercard zdaje sie nic nie wiedziec o zakazie
    >
    > https://www.mastercard.pl/pl-pl/klienci-indywidualni
    /produkty/karty-przedplacone-mastercard.html

    Nie ma daty informacji.
    Po za tym mój antywirus napisał, że jest to strona phishingowa !!

    --
    aha

  • 18. Data: 2017-06-13 21:48:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Grzexs <g...@u...pl> writes:

    > Może spróbuj kartę podarunkową sodexo. Ale do bankomatów się nie

    Tylko trzeba sprawdzić, czy jej używalność nie jest ograniczona do
    konkretnych MCC

    KJ

    "If you own a machine, you are in turn owned by it, and spend your time
    serving it..."
    -- Marion Zimmer Bradley, _The Forbidden Tower_

  • 19. Data: 2017-06-14 08:04:32
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Tylko trzeba sprawdzić, czy jej używalność nie jest ograniczona do
    > konkretnych MCC

    Raczej nie. Mam taką kartę z racji przelewania na nią środków ZFŚS.
    Działa prawie wszędzie. Nie da się nią kupić biletu we wrocławskich
    tramwajach, czasem trzeba pouczyć sprzedawcę, aby użył czytnika paska
    magnetycznego. Nawet w necie działa świetnie.

    --
    Grzexs

  • 20. Data: 2017-06-14 08:49:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>