  • 31. Data: 2013-03-16 00:59:43
    Temat: Re: Premia z BGŻ dla spóźnionego wyjadacza
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tmo" 5...@g...co

    : Jest rozróżnienie w numeracji kont prywatnych
    : a instytucjonalnych (3 cyfry w numerze rachunku).

    A możesz nam to jakoś opisać, abyśmy mogli to sprawdzić?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2013-03-16 01:01:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 4462bodxuwbj$....@4...net

    > Z własnego/żony to można sobie przelewać długo, namiętnie i z dowolnym tytułem.

    Co wówczas, gdy leje mi rodzona matka, która mnie zatrudnia?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2013-03-16 02:35:48
    Od: www2 <t...@g...com>

    > Jest rozróżnienie w numeracji kont prywatnych a instytucjonalnych (3 cyfry w
    numerze rachunku).

    Moge prosic o jakies szczegoly? Na sieci nic nie znalazlem w tym temacie... ,
    Mysle, ze innym tez sie przyda taka wiedza.

  • 34. Data: 2013-03-16 14:17:04
    Od: Benny <j...@g...com>

    Witam. A czy lejąc np z paypala albo z aliorsync przez bluecash na bgz, to zaliczy mi
    jako wpływ z konta firmowego? Dla pewności lałbym nie ze swoich ale matki kont. I
    wtedy dodatkowo 5000 zł z innego już mojego konta.

  • 35. Data: 2013-03-16 15:16:36
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 16.03.2013 o 14:17 Benny <j...@g...com> pisze:

> [...]
    > to zaliczy mi jako wpływ z konta firmowego? Dla pewności lałbym nie ze
    > swoich ale matki kont. I wtedy dodatkowo 5000 zł z innego już mojego

    Jeśli nie lejesz ze swoich kont / żony, to już może przyczepić się do
    Ciebie choćby US. Ktoś już pisał w tym wątku na ten temat.
    Ale z obcych kont przechodzi ok, ja leję żonie, z którą mam wspólnotę
    majątkową, trochę ponad 5k i żona oczywiście dostaje premię 50 zł, a potem
    żona przelewa mi to jako "wynagrodzenie" do kolejnego banku, z którego
    również dostaję zwroty.

    [sas]

  • 36. Data: 2013-03-16 16:30:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sas" op.wt1lxyoucgeagj@ter

    : Jeśli nie lejesz ze swoich kont / żony, to już może przyczepić
    : się do Ciebie choćby US.

    [i słusznie -- dzięki temu wzrośnie liczba zawieranych
    małżeństw, czyli zwiększy się szansa na zakładanie
    rodzin?... hm... rodzin... więc trzeba rodzić?...]

[...]

    Ja 310 pln leję jako wynagrodzenie (IMO niepotrzebnie)
    z konta firmowego mojej matki na swoją Baśkę i na Baśkę
    matki oraz leję po 5 kpln ze swego konta prywatnego na
    obie Baśki. Baśki spokojnie odrzucają co miesiąc po 50
    orzechów, zabierając wiadome 5 na potrzeby karciane. :)

    [noszę się z zamiarem zatrudnienia Baśki na ojca; tak
    sobie myślę -- oby nas obrońcy zwierząt nie opodatkowali...]

    -=-

    Czy mnie dobrze wydaje się, gdy myślę, że Grecja tak czy owak
    (za sprawą 1/2banku lub nie za sprawą tego quasibanku) odbierze
    nam nasze pieniądze? Grecja wyciągnęła z portfela europejskiego,
    zatem ktoś musi tam wrzucić. Kto? -- najsłabsi i najbiedniejsi,
    czyli także my. A jak do tego dojdzie? Ano Vincenty wraz ze
    swą załogą o tym myślą i dyskutują, pracując w pocie czoła
    nad nowelizacjami... Paliwo samochodowe jest teraz znacznie
    droższe za sprawą podniesionej akcyzy i zniesionego odliczania
    VAToliny...

    No właśnie -- nowelizacja... Co to za nowe, skoro łupiestwo
    znane jest od zarania dziejów? Właśnie w tym celu ludzie
    łączyli się w społeczności i zbierali podatki, aby bronić
    się przed zakusami rabusiów...

    -=-

    Czy Vincenty nie mógłby zabierać oszustom zamiast nam?
    Od lat (jak głosi TV) w Polsce kwitnie (i owocuje?)
    stalowy interes międzynarodowy w wyniku którego sporo
    VATu USom umyka. Czy nie lepiej by było, gdyby urzędnicy
    więcej swej życiowej energii skierowali na prowadzenie
    skutecznej walki przeciwko rzeczywistej przestępczości,
    zamiast na walkę prowadzoną przeciwko szarym obywatelom
    i ciułaczom, utrzymującymi przeciw tychże urzędników?...

    -=-

    W PRLi urzędnicy (państwo tak zwane) mieli w swoich rękach
    zakłady pracy -- raczej dochodowe zakłady. Byli posiadaczami,
    klasą zatrudniającą motłoch?... No -- lumpenproletariat, nie
    motłoch. ;) Przynajmniej Jego Dostojność, Wojciech Jaruzelski,
    nazywał pracujących Polaków lumpenproletariatem...

    Teraz jest inaczej ;) -- państwo nie ma w swych rękach
    zakładów pracy (ma stosunkowo niewiele, nierzadko są
    to deficytowe zakłady, takie jak koleje państwowe)
    zatem dziś państwo polskie (a zatem i urzędnicy) żyje
    z podatków płaconych przez motłoch. :)

    Czy Vincentemu opłaci się odgryzanie ręki, która go
    (i jego pobratymców) karmi?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2013-03-16 16:37:32
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu piątek, 15 marca 2013 17:18:44 UTC+1 użytkownik tmo napisał:
    > O rozróżnieniu numeracji kont indywidualnych i instytucjonalnych wspomniałem bo
    taka faktycznie istnieje. Oprócz tego numery kont do lokat, kont oszczędnościowych,
    kredytów maja swoje rozróżnienie i pracownicy po nr konta mogą rozpoznać co to za
    produkt :)

    > System banku do programu Premia+ zalicza najwyższy wpływ na konto i już. A od kogo
    ten wpływ będzie, z jakiego rachunku tego system w żaden sposób nie wychwyci, bo nie
    da się tego tak skonfigurować. :) Sam system banku jest po prostu bardzo przestarzały
    i stanowi ograniczenie banku w dalszym rozwoju.

    > Pracownik niczego nie odznacza w systemie :) Polecenia przelewania wynagrodzenia
    też Klient nie ma obowiązku zostawać w banku aby ten do pracodawcy go przekazał.

    Pracujesz/pracowałeś w BGŻ? Jakieś inne ciekawostki jak to wygląda od kuchni?

  • 38. Data: 2013-03-16 19:21:15
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 01:01:13 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Co wówczas, gdy leje mi rodzona matka, która mnie zatrudnia?

    Po mojemu, to same dobre rzeczy, ale Ględa pewnie czegoś się boi.

    AK

  • 39. Data: 2013-03-17 01:21:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" dbh9qskkv1m8$.1mduu22s3h7gq$....@4...net

    > Po mojemu, to same dobre rzeczy, ale Ględa pewnie czegoś się boi.

    Zepsuł się mój komputer, na którym mam stosowną aplikację
    do tłumaczenia -- mogę poprosić o napisanie językiem jawnym,
    prostym, bez szyfrowania?...

    -=-

    BTW -- notebookowa obudowa naprawdę pęka, i to w najmniej
    spodziewanym miejscu -- chyba notebook ów nie został
    stworzony do latania [przykładowo -- z łóżka na podłogę]...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2013-03-17 10:01:41
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 17 Mar 2013 01:21:18 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Zepsuł się mój komputer, na którym mam stosowną aplikację
    > do tłumaczenia -- mogę poprosić o napisanie językiem jawnym,
    > prostym, bez szyfrowania?...

    Nicki mi się pomerdały. Maruda, nie Ględa.

    AK