  • Data: 2013-03-14 14:10:36
    Temat: Re: Premia z BGŻ dla spóźnionego wyjadacza
    Od: luc <b...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 13:31:02 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

    > Yyy... Rozwiniesz?

    Źle to sformułowałem. Pensja przychodzi koło 15ej. Wysłanie tego w tym samym dniu do
    innego banku kosztuje 5 pln, zgodnie z TOiP i komunikatem w systemie:

    Jeżeli składasz polecenie przelewu środków na rachunek prowadzony w innym banku w
    dniu roboczym w godz. 14.00-15.30 możesz zaznaczyć pole Przelew pilny - wtedy Twoja
    dyspozycja zostanie zrealizowana w tym samym dniu. Jest ona również obciążona wyższą
    opłatą, zgodnie z obowiązująca Taryfą prowizji i opłat

    pzdrwm
    luc