  • Data: 2013-03-15 15:32:31
    Temat: Re: Premia z BGŻ dla spóźnionego wyjadacza
    Od: lolekanabolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-15 14:11, omega_fan pisze:
> [...]
    samolotu, bo nie jest w stanie tego zrobić...

    > OK, czyli wniosek jaki - BGŻ odpala zwroty jeżeli był conajmniej 1 wpływ
    > z konta firmowego, rozpoznając po numerze rachunku, czy może patrzy na
    > tytuł i szuka słów "wynagrodzenie", "lista" itp ?

    moim zdaniem to raczej pracownik odhacza w systemie, że klient zostawił
    u nich polecenie przelewu wynagrodzenia, które oni wysyłają do pracodawcy,
    ja żonie leje do wiewiórek z prywatnego konta 1k na zakupy w danym
    miesiącu + przelew na 5k i wszystko gra cacy

    co prawda w opisywanym przypadku najpierw szło na konto w bgż
    wynagrodzenie żony, ale potem trzeba było założyć jeszcze jedno konto
    pod kredyt hipoteczny, wynagrodzenie od tego czasu nie wpływa a orzechy
    są nadal

    --
    pozdrawiam
    Marcin