    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Premia Gwarancyjna
    Date: Wed, 3 Nov 2004 21:49:36 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@host-ip9-209.crowley.pl

    Grupowicz "*DooMiniK*", używający adresu <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    napisał:

    > Liczą w PKO w ten sposób (tzn. jak ja sobie przelicałem i dochodziłem,
    > jak im to wyszło):
    > - biorą z każdego roku oszczędzania sumę składek i dzielą przez
    > średnią cenę m2 (wtedy im wychodzi, ile w danym roku można było
    > kupić m2 - czyli np. w ciągu roku osczędziłeś na 1.5m2).
    > Potem to sumują (m2), dodatkowo dodają odsetki (niezbyt wysokie).

    Malo precyzjnie. Nie dla kazdego roku, lecz dla poszeczegolnych okresow
    kiedy obowiazywala dana cena urzedowa 1m2 mieszkaniania. Bardzo mozolne jest
    samemu to policzyc, bo trzeba dokladnie wiedziec kiedy sie dokonywalo wplat
    (co do dnia) i przeliczac te metry dla kazdej wplaty osobno. Dodatkowo
    jeszcze sa tez zapisy o minimalnych metrach branych pod uwage i
    zaokragleniach ulamkow - generalnie kicha do kwadratu jesli chce sie to
    wyliczyc samodzielnie.

    > Ceny m2:
    > http://www.softax.pl/prywatne/marcink/mieszkanie/mie
    szkanie_premia_tabela