  • 11. Data: 2023-07-27 15:48:50
    Temat: Re: Preautoryzacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 Jul 2023 14:03:54 +0200, cef wrote:

    > Zdalnym. Podałem im dane do rezerwacji.

    No coż, te karty chyba miay wtedy taki napis "for electronic use
    only".

    J.

  • 12. Data: 2023-07-27 17:03:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-07-27 o 15:48, J.F pisze:

    > No coż, te karty chyba miay wtedy taki napis "for electronic use
    > only".

    Pamiętam takie napisy, ale wtedy ani wypukłą debetówką do zwykłego ani
    obciążeniówką do firmowego rachunku też nie dąło się zrobić preautoryzacji.
    Niektórzy sprawdzali to od razu i nie potwierdzali rezerwacji
    a niektórzy informują o problemach ale dopiero na obiekcie po przybyciu.

  • 13. Data: 2023-07-30 06:36:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-07-26 o 19:47, cef pisze:

    > Najbardziej wkurzają takie zabezpieczenia, gdzie wiadomo, że to banku
    > sprawka a nie jakieś domniemane odrzucanie transakcji, które trudno komuś
    > szybko przypisać.
    > A ostatnio z błyskawicznym przelewem był taki numer, że wszystko chodzi
    > i działa
    > i klient korzysta  i wykonuje i upewniał się, że do wysokości salda
    > można przelać ale nagle
    > przy większej kwocie przelewu opcja błyskawicznego magicznie znikła
    > i można zrobić tylko zwykły i cały plan jebnął w mur.

    Niestety, tak jest. W większości banków jest śmieszny limit na EE. Ze
    znanych mi, to Alior pozwala na maksa - czyli 100 tys.

    Ewentualnie pozostaje droższy Sorbnet

    --
    Pete