  • Data: 2023-07-26 19:47:00
    Temat: Re: Preautoryzacja
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-07-26 o 14:30, r...@k...pl pisze:

    > Oczywiście. System bankowy może odrzucić, bo wg niego wykrył że przeniosłeś się
    > z Warszawy do Nowego Jorku w 5h albo miał takiego focha.
    >
    > Miałem tak czasami jak w Getinie, że system bezpieczeństwa mi blokował
    > transakcje i na moje życzenie mi to wyłączono.

    Najbardziej wkurzają takie zabezpieczenia, gdzie wiadomo, że to banku
    sprawka a nie jakieś domniemane odrzucanie transakcji, które trudno komuś
    szybko przypisać.
    A ostatnio z błyskawicznym przelewem był taki numer, że wszystko chodzi
    i działa
    i klient korzysta i wykonuje i upewniał się, że do wysokości salda
    można przelać ale nagle
    przy większej kwocie przelewu opcja błyskawicznego magicznie znikła
    i można zrobić tylko zwykły i cały plan jebnął w mur.