eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrasówka: klientowi nie spodobało się kupowanie walut do spłaty kredytu › Re: Prasówka: klientowi nie spodobało się kupowanie walut do spłaty kredytu
  • Data: 2007-09-11 18:14:42
    Temat: Re: Prasówka: klientowi nie spodobało się kupowanie walut do spłaty kredytu
    Od: Ra <w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    MK napisał(a):
    > "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> wrote in message

    > Kredytu DENOMINOWANEGO w walucie nie mozesz splacac w walucie.
    Z drugiej strony raty mam wyrażone w walucie i w umowie kredytowej mam
    wartośc kredytu jest wyrażona w chf więc dlaczego nie
    Dla mnie nawet było by ok jeśli by kurs dla lokat i kredytu był taki sam
    a chyba nie jest - millennium ma 2 tabele z kursami - co rodzi pole do
    manipulacji
    U mnie np żadna z 8 transz nie poszła wtedy kiedy się spodziewałem, więc
    mam podejrzenia że bank grupuje sobie transze kredytobiorców na dany
    dzień czy nawet godzinę i może ustalic kurs mniej korzystny dla
    kredytobiorców. Może jest inaczej ale ponieważ ten system jest
    nieprzejrzysty skąd mam miec pewnośc