eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrasówka: klientowi nie spodobało się kupowanie walut do spłaty kredytu › Re: Prasówka: klientowi nie spodobało się kupowanie walut do spłaty kredytu
  • Data: 2007-09-11 20:35:00
    Temat: Re: Prasówka: klientowi nie spodobało się kupowanie walut do spłaty kredytu
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Sep 2007 18:09:45 +0200, MK napisał(a):

    > A ja znajduje... jest popyt... banki tak jak i klienci biora na siebie
    > ryzyko kursu walutowego.

    Ale ryzyko kursowe uwzględnia się w oprocentowaniu kredytu oraz
    ewentualnie w marży. A tymczasem banki utrzymują inne kursy kupna i
    sprzedaży nawet w przypadku przeliczania walut, które mają wobec siebie
    stałe kursy i żadnego ryzyka walutowego w ich przypadku nie ma (jak np.
    było choćby z kursami walut narodowych w krajach starej UE przed
    wprowadzeniem euro do obiegu).

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof