eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrasówka: klientowi nie spodobało się kupowanie walut do spłaty kredytu › Re: Prasówka: klientowi nie spodobało się kupowanie walut do spłaty kredytu
  • Data: 2007-09-11 20:51:42
    Temat: Re: Prasówka: klientowi nie spodobało się kupowanie walut do spłaty kredytu
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a) w wiadomości: ...
    >[...]
    >Przeciez wlasnie to napisalem. Tym niemniej banki staraja sie
    >zmieniac znaczenie powszechnie uzywanych slow, na tyle zreszta
    >skutecznie, ze lapia sie na to nawet czytelnicy pbb :-)

    Niektórzy politycy, dziennikarze i nie tylko zmieniają znaczenie
    powszechnie używanych słów, na tyle zreszta skutecznie, że łapią
    się na nich nie tylko czytelnicy pbb :-(
    Zmieniają poprzez celowe lub bezmyślne rozszerzanie znaczeń
    niektórych słów np. "oszukiwać" i stosowania uogólnień. Inni
    potem to powtarzają.
    Coraz częściej słychać, że postępuje dewaluacja (może też zmieniono
    znaczenie tego określenia?...) mocnych określeń. Ciekawe co bedzie
    jak zabraknie? Stworzymy nowe czy użyjemy wulgaryzmów?

    >Jedno z drugim nie ma zupelnie nic wspolnego.

    >Nic z tych rzeczy, to tylko i wylacznie oznacza, ze nie oszukuje
    >poprzez lamanie umowy. Nie myslisz ze mozna oszukiwac na wiele
    >sposobow? Na roznicach kursowych takze.

    Masz jakiś prosty przykład, bo ja nie mogę wymyśleć, jak można
    "oszukiwać" na jawnych różnicach kursowych. Zachęcać do spłaty
    akurat tego dnia, gdy jest wyższy kurs, czy jak sugerował
    jeden z grupowiczów - podnosić kurs w chwili spłaty?

    Arek