  • Data: 2004-02-07 12:16:37
    Temat: Re: Powolne mbanku konanie...
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > Podobno co najmniej 10000000, a moze nawet 100000000 mln zl i wiecej
    > depozytu musialby miec klient mbanku, zeby bankowi oplacalo sie
    > fundowac mu przelewy. :-O

    ile tego depozytu? ;)

    > Czy mBank jest dla VIPow?
    > Czy ktos to moze wytlumaczyc? Amra?

    Nie, mBank nie jest dla VIPow.
    Tylko po prostu jest tam procentowo duzy udzial osob, ktore maja bardzo malo
    depozytow - na nich bank po prostu nie zarabia. Ani nie biora kredytow, ani
    nie trzymaja kasy, ani nie inwestuja w SFI (bo niby z czego), nie biora kart
    kredytowych itp., itd.
    Z drugiej strony przynosza dosc istotne koszty. Nie chodzi tu tylko o
    przelewy, wyplaty - ale o kolejki do mLini (nie mowiac, ze przy takiej
    ilosci klientow trzeba duzo osob zatrudnic, zeby rozladowywac korki).
    Jednym slowem - to sa klienci, do ktorych bank czasem sporo doplaca nie
    majac nic w zamian, bo mase krytyczna juz swego czasu osiagnal.

    Z drugiej strony (czego jestem prawie pewien, bo ciagle byla mowa tylko o
    oplatach za wyplty z bankomatow) mBank potrzebuje wynikow. Nie wiem dlaczego
    tak szybko - ale jak pisalem - ja podejrzewam, ze bedzie jakas fuzja albo
    sprzedaz...