  • Data: 2004-02-09 07:14:25
    Temat: Re: Powolne mbanku konanie...
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Feb 2004 13:16:37 +0100, "Michal 'Amra' Macierzynski"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Nie, mBank nie jest dla VIPow.
    >Tylko po prostu jest tam procentowo duzy udzial osob, ktore maja bardzo malo
    >depozytow - na nich bank po prostu nie zarabia. Ani nie biora kredytow, ani
    >nie trzymaja kasy, ani nie inwestuja w SFI (bo niby z czego), nie biora kart
    >kredytowych itp., itd.
    >Z drugiej strony przynosza dosc istotne koszty. Nie chodzi tu tylko o
    >przelewy, wyplaty - ale o kolejki do mLini (nie mowiac, ze przy takiej
    >ilosci klientow trzeba duzo osob zatrudnic, zeby rozladowywac korki).
> [...]
    To czemu ja mam ciepriec za b??dn? polityk? i zarz?dzanie mbanku ?
    Robie 1-2 wyp?aty z bankomatu miesi?cznie, móg?bym ograniczyae to do 1,
    na mlini? nie dzwonie (ostatni raz chyba 10 miesi?cy temu przy
    aktywacji karty). W SFI pare groszy mam, na koncie te? jakiœ tam osad
    si? utrzymuje ... kredyty mnie nie iteresuja (przynajmniej z takim %),
    a KK mam innego banku, bo jak sobie chcia?em zrobiae to mBank nie mia?,
    a po za tym maj? tak? procedure przyznawania KK, ?e mo?na wymi?kn?ae.
    I dlaczego mam p?aciae za przelewy ? Pewnie te? nie jestem dochodowy ?
    Jeœli nie to kto jest dochodowy ? Tak jak pisze devnull od 1000000000
    PLN ? ;)

    pzdr,
    Dentarg

    --