    From: "JZ" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pomozcie www.paynova.com a eKarta mbanku
    Date: Fri, 5 Sep 2003 09:13:52 +0200

    > Probowalismy przelac kase z ekarty bezposrednio na walleta w paynova i nie
    > wyskakuje zaden
    > komunikat o bledzie ani o dokonaniu transakcji caly czas w portfelu jest 0
    > GBP :(

    A z konta pobrało kasę? Jeśli nie to moze masz nieaktywną kartę. Mbank tak
    robi że każdą nową kartę i po wznowieniu trzeba aktywować, nie wystarczy
    przelać kasę na ekartę. Jak nie robiłeś tą kartą żadnej transakcji to
    zadzwoń do mBanku.

    > Pozniej probowalismy z poziomu gry i u kolegi w grze wyswietla te
    transakcje
    > z informacja o oczekiwaniu
    > na potwierdzenie czy cos w tym stylu ale po wejsciu na paynova i ponownej
    > probie przelania z ekarty
    > pieniedzy w dalszym ciagu 0 GBP platnosc dla visy w konfiguracji walleta
    > wybralem dolary a wiec chyba ?

    Aczemu nie chcesz przelać z poziomy gry? Tak jest najszybciej i najtaniej.
    Osobiście tego nie mogę robić bo hasła do transakcji zapomniałem i już
    niemam wyboru.

    > wszystko dorze robilismy i dalej nic z tego :(
    > Jesli bys mogl napisac (raczej lopatologicznie ;) ) jak dokladnie ty
    > dokonywales platnosci tak krok po kroku
    > to bylbym bardzo wdzieczny :)
    Jeśli pewny jesteś że kartę masz aktywną i koniecznie chcesz to zrobić
    Peyanowa to zaloguj się tam wpisz dokładnie takie dane karty jakie są na
    orginalnie. Jeśli na karcie nazwisko jest z ogonkiem to sprubuj w obu
    wersjach. Jeśli to nie pomorze a twoje nazwisko na karcie jest z ogonkiem to
    zadzwoń do mbanku i dowiedz się w jakiej wersji masz wklepać.

    Jak uda ci się przelać do Pyenawa to z przelaniem już do Entropi nie
    powinieneś mieć problemów

    Jurek