  • 11. Data: 2002-07-17 11:19:15
    Temat: Re: Polskie karty w USA [dlugie]
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 17, 2002 at 01:16:19PM +0200, Michal Kukula wrote:

    > Visa dolarowa Pekao SA tez.

    Przeciez to czy jest dolarowa czy nie to nie ma _zadnego_ znaczenia bo
    bolensy jest proces autoryzacaji, a nie kwoty rozliczenia ...

    > Natomiast zadna karta "nie pojdzie" w sklepie ktory zadnych kart nie
    > przyjmuje i tyle.
    > :-)

    A, to swoja dorga prawda.

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-07-17 11:34:26
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Przeciez to czy jest dolarowa czy nie to nie ma _zadnego_ znaczenia bo
    > bolensy jest proces autoryzacaji, a nie kwoty rozliczenia ...

    No tak, wiem, co nie wplywa tez na moja wypowiedz.
    Poslugiwalem sie dolarowa, debetowa Visa Pekao i tylko o niej moge z czystym
    sumieniem powiedziec jak sie sprawuje.
    A wygodna dla mnie byla z tego powodu, ze dostalem kase na delegacje w
    dolarach, wiec po co mi zlotowkowa?
    :-)

    Michal.

  • 13. Data: 2002-07-17 13:32:16
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Wróciłem kilka dni temu ze Stanów. Bylem w stanch Colorado, Arizona,
    > Kalifornia, Nevada i Utah. W Większości McDonaldów czy innych fast foodach
    > można było płacić kartą. Chyba tylko w jednym McDonaldzie nie widziałem
    > naklejki, że przyjmują karty.

    To dziwne, odwiedzialem okolo 20 stanow (w tym wszystkie wymienione przez
    Ciebie + kilka innych na wschodnim wybrzezu + Floryda w zeszlym roku)
    i placenie kartami w Mac'ach na prawde bylo ewenementem. Bywalem tez w
    marketach (widac jakas lokalna odmiana Biedronki) gdzie mozna bylo placic
    tylko jakas "ich karta" albo gotowka.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2002-07-17 14:30:16
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Przeciez to czy jest dolarowa czy nie to nie ma _zadnego_ znaczenia bo
    > bolensy jest proces autoryzacaji, a nie kwoty rozliczenia ...

    BTW z Lukasową Visą miałem w Stanach trochę problemów - kilka odmów się
    zdarzyło. A VC Multi chulała jak burza ;-)

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-07-17 15:41:47
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 17, 2002 at 04:30:16PM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > BTW z Lukasową Visą miałem w Stanach trochę problemów - kilka odmów się
    > zdarzyło. A VC Multi chulała jak burza ;-)

    Tia ... ciekawe kto kazda z nich obsluguje ;-))

    Od razu to dobrze swiadczy o laczach obu firm ;-]

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-07-18 11:48:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Tia ... ciekawe kto kazda z nich obsluguje ;-))
    >
    > Od razu to dobrze swiadczy o laczach obu firm ;-]

    Eee... przeciez to dokladnie te same lacza, ktorych uzywa sie przy
    zakupach w Polsce.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 17. Data: 2002-07-21 14:45:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 18, 2002 at 01:48:27PM +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Eee... przeciez to dokladnie te same lacza, ktorych uzywa sie przy
    > zakupach w Polsce.

    A co z tego?

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-07-21 20:04:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    > A co z tego?

    No... nic. Tzn. takie same obserwacje mozna poczynic u nas.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 19. Data: 2002-07-22 16:16:27
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote in message
    > No... nic. Tzn. takie same obserwacje mozna poczynic u nas.

    Fakty są przeciwko nam więc tym gorzej dla faktów? ;-))) U nas problemów z
    Lukasową VC nie miałem. W Stanach zbyt często (ok. 20% autoryzowanych prób
    płatności). Zawsze w tym samym momencie udawało mi się zapłacić kartą
    MultiBanku.

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2002-07-23 00:49:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> writes:

> [...]
    > Lukasową VC nie miałem. W Stanach zbyt często (ok. 20% autoryzowanych prób
    > płatności). Zawsze w tym samym momencie udawało mi się zapłacić kartą

    Nie mam pojecia, nie uzywam takiej karty. W Stanach tez nigdy nie bylem
    i w najblizszej przyszlosci sie nie wybieram.

    Faktem jest, ze to te same lacza, wiec moze wina lezy w innym miejscu?
    Albo np. przesuniecie czasu gra tu jakas role (ile bylo tych prob?)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator