  • 1. Data: 2003-09-11 11:21:52
    Temat: Polecenie zapłaty w Lukasie?
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    Mam pytanie czy mogę w Lukas Banku uruchomić Polecenie zapłaty na opłacanie
    abonamentu z Ery? Jeśli tak to ile kosztuje taki luksus w przypadku taryfy
    e-Konto Pro?

    Z góry dziękuję za pomoc

    Gerard

  • 2. Data: 2003-09-11 11:27:57
    Temat: Re: Polecenie zapłaty w Lukasie?
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Gerard" <g...@z...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    opłacanie
    > abonamentu z Ery? Jeśli tak to ile kosztuje taki luksus w przypadku taryfy

    Ja mam zrobione dla Idei - opłata 0zł.
    Ostatniego dnia wynikającego z faktury pobierają ci kwotę, na którą została
    wystawiona, nic więcej.

  • 3. Data: 2003-09-11 12:13:20
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjpm66$o3t$...@t...icpnet.pl,
    Marcin Wańdoch <m...@o...pl>:
    > Użytkownik "Gerard" <g...@z...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam zrobione dla Idei - opłata 0zł.
    > Ostatniego dnia wynikającego z faktury pobierają ci kwotę, na którą
    > została wystawiona, nic więcej.

    A ja do TPSA, dziala i jest bezplatne.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-11 12:28:40
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@N...gazeta.pl>

    > Mam pytanie czy mogę w Lukas Banku uruchomić Polecenie zapłaty na opłacanie
    > abonamentu z Ery? Jeśli tak to ile kosztuje taki luksus w przypadku taryfy
    > e-Konto Pro?

    Luksus ten nic nie kosztuje. Mam od niedawna PZ właśnie w Erze - najpierw
    przychodzi potwierdzenie od Ery że już aktywowali, a potem na następnej
    fakturze jest już dopisek "Faktura zostanie zrealizowana poprzez Polecenie
    Zapłaty..."

    Jest tylko jedno ale: numery rachunków w Lukasie są jeszcze w "starym"
    formacie, więc za jakiś czas jak wprowadzą nową numerację, a stara będzie
    wycofana trzeba będzie całą operację uruchamiania PZ wykonać jeszcze raz.

    C. Sawicki

  • 5. Data: 2003-09-11 12:36:19
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Cyprian Sawicki"
    > Jest tylko jedno ale: numery rachunków w Lukasie są jeszcze w "starym"
    > formacie, więc za jakiś czas jak wprowadzą nową numerację, a stara będzie
    > wycofana trzeba będzie całą operację uruchamiania PZ wykonać jeszcze raz.

    nie bój żaby - bank zawiadomi Erę o twoim nowym numerze
    mi w Fortisie zmienili r-k na NRB i dziala nadal ;-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-09-11 13:08:20
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Gerard <g...@z...com.pl> napisał(a):

    > Mam pytanie czy mogę w Lukas Banku uruchomić Polecenie zapłaty na opłacanie
    > abonamentu z Ery? Jeśli tak to ile kosztuje taki luksus w przypadku taryfy
    > e-Konto Pro?

    Dziala i w przeciwienstwie do niektorych bankow ktore tepia tego typu
    nowoczesne uslugi jest ono w Lucasie za darmo w kazdym wariancie konta.

    D.

  • 7. Data: 2003-09-11 13:27:22
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dave " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dziala i w przeciwienstwie do niektorych bankow ktore tepia tego typu
    > nowoczesne uslugi jest ono w Lucasie za darmo w kazdym wariancie konta.

    Który oprócz mBanku pobiera opłatę za DD ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-09-11 13:40:22
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    > Który oprócz mBanku pobiera opłatę za DD ?

    Fortis - w kazdym pakiecie
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-09-11 13:58:02
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Który oprócz mBanku pobiera opłatę za DD ?

    BZWBK, Dominet, były Lg

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-09-11 14:05:27
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > BZWBK, Dominet, były Lg

    Ło Jezusie! :-)

    Na mBank mam alergię, BZWBK omijam z daleka, chyba, że bankomaty z kartą
    Lukasa, Dominetowi nie wierzę, no a LG zginęło śmiercią tragiczną. :-)

    Słowej - jest OK. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara