  • 21. Data: 2006-11-18 16:33:06
    Temat: Re: Polecanie zapłaty ciekawostka
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    W&B napisał(a):

    > POLECENIE PRZELEWU

    To taki mix przelewu i polecenia zapłaty ;-> ??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 22. Data: 2006-11-18 16:38:17
    Od: "W&B" <w...@p...portal.pl>

    Sory powinno być POLECENIE ZAPŁATY

  • 23. Data: 2006-11-18 22:33:15
    Temat: [OT]Re: Polecanie zapłaty ciekawostka cd
    Od: m...@g...com

    W&B wrote:

    > cd... tez ciekawy: otóż pogodziłem się z tym, zaległości zapłacone i
    > postanowiłem rozwiązać umowę z Tpsa i numer przepisać na syna poszliśmy do
    > BOK-u załatwić formalności i konsternacja nie mogę rozwiązać umowy bo mam
    > 1600zł zadłużenia!

    A po co wogóle chodzić do BOKu i pytać sie czy łaskawie zgodzą sie rozwiązać
    umowę. Piszesz pismo o treści "wypowiadam umowę taką a taką zawartą dnia
    takiego i takiego. podpis", wysyłasz na adres do korespondencji za
    potwierdzeniem odbioru i koniec. I choćbyś miał nie wiadomo ile zaległości,
    umowa przestaje obowiązywać z końcem okresu wypowiedzenia.

    p. m.

  • 24. Data: 2006-11-19 00:13:12
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Sory powinno być POLECENIE ZAPŁATY

    Ty chyba sam nie wiesz co to było ...
    polecenie zapłaty: http://www.poleceniezaplaty.org.pl/cotojest.html
    czy zlecenie stałe (ze zmienną kwotą i terminem)).

  • 25. Data: 2006-11-19 00:27:07
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Sory powinno być POLECENIE ZAPŁATY

    Rany ... a jestes pewien ze masz telefon i neostrade ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 26. Data: 2006-11-19 10:41:40
    Temat: Re: [OT]Re: Polecanie zapłaty ciekawostka cd
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <m...@g...com> wrote in message

> [...]
    zaległości,
    > umowa przestaje obowiązywać z końcem okresu wypowiedzenia.

    Ale wtedy wszystkie zobowiazania staja sie wymagalne. Chyba, ze zostanie
    zawarte dodatkowe porozumienie.

    MK

  • 27. Data: 2006-11-19 22:39:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > zaległości,
    >>

    > Ale wtedy wszystkie zobowiazania staja sie wymagalne. Chyba, ze zostanie
    > zawarte dodatkowe porozumienie.

    Bez rozwiazania umowy jest inaczej?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2006-11-25 17:03:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > Bez rozwiazania umowy jest inaczej?
    > --

    Bez rozwiazania umowy mozna to zalatwic 'na gebe'. Gdy umowa jest
    rozwiazywana jest to raczej nieprawdopodobne. Z reguly odrazu zostaje
    uruchomiona procedura windykacyjna.

    MK

  • 29. Data: 2006-11-25 17:20:55
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Bez rozwiazania umowy mozna to zalatwic 'na gebe'. Gdy umowa jest
    > rozwiazywana jest to raczej nieprawdopodobne. Z reguly odrazu zostaje

    akurat na gębę, lub bardziej w gębę to można tylko oberwać, ale na pewno nie
    załatwić.