  • 1. Data: 2011-01-19 11:02:35
    Temat: Polbank - znów awaria?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Sprawdźcie jakie macie salda rachunków. U mnie wyświetla same bzdury. Na
    szczęście przybyło a nie ubyło ;)
    A dokładnie to 3 rachunki na których było rzędu 40 zł pomnożone przez
    100. ale jeden ~6000 podzielony przez 1000

  • 2. Data: 2011-01-19 11:44:45
    Temat: Re: Polbank - znów awaria?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 19.01.2011 12:02, jureq wrote:
> [...]
    > A dokładnie to 3 rachunki na których było rzędu 40 zł pomnożone przez
    > 100. ale jeden ~6000 podzielony przez 1000

    Ja bym skorzystał i zrobił te przelewy :)

  • 3. Data: 2011-01-19 12:08:43
    Od: PKL <P...@i...lublin.pl>

    Dnia 19.01.2011 XYZ <j...@m...bin> napisał/a:

    > Ja bym skorzystał i zrobił te przelewy :)

    coś nawalone mają u mnie podobnie, ale zależy gdzie się sprawdza:
    w Moje Finanse klikam:
    Podsumowanie, później PLN i pokazuje mi się kwota na rachunku:
    PLN 11.111,11
    klikając
    Rachunki -> Lista rachunków, widzę:
    PLN 11,00

    jak robię przelewy między rachunkami to pokazuje 11.111,11, także strachu nie ma
    ot informatyk gdzieś format pola zmienili pewnie nie informując innych :)

  • 4. Data: 2011-01-19 13:03:41
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 12:08:43 +0000 (UTC), PKL napisał(a):

> [...]
    > ot informatyk gdzieś format pola zmienili pewnie nie informując innych :)

    Już komunikat dali :)

    Data 19/01/2011
    Temat CZASOWE OGRANICZENIE DZIAŁANIA BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ POLBANK 24
    Wiadomość

    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że w związku z prowadzonymi pracami modernizacyjnymi
    w dniu dzisiejszym wystąpią czasowe ograniczenia w dostępie do informacji o
    aktualnym saldzie na rachunkach oraz liście rachunków. Lista transakcji na
    rachunkach oraz informacja o łącznym saldzie na rachunkach będzie dostępna
    bez ograniczeń.

    Za zaistniałe niedogodności serdecznie Państwa przepraszamy.

    Zespół Polbank24

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2011-01-19 13:56:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 14:03:41 +0100, Robert Kois napisał(a):

> [...]
    > rachunków. Lista transakcji na rachunkach oraz informacja o łącznym
    > saldzie na rachunkach będzie dostępna bez ograniczeń.

    Zapomnieli, że w liście transakcji na rachunku też się wyświetla bieżące
    saldo i dostępne środki. Oba pola oczywiście zawierają błędne wartości.