  • 1. Data: 2010-07-24 06:37:33
    Temat: Polbank - zmiany
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,
    Chcielibyśmy z przyjemnością poinformować, że w dniu 24.07.2010
    udostępnione zostały następujące
    nowe funkcjonalności w systemie
    e banking
    .
    Pełne sprawdzanie poprawności rachunków docelowych na formularzach
    przelewów
    Prezentowanie w systemie pełnego numeru rachunków w formacie NRB
    Możliwość nadawania rachunkom własnych nazw definiowanych przez
    użytkownika
    Lista odbiorców dostępna w zakładce Przelewy i lokaty

  • 2. Data: 2010-07-24 07:44:49
    Temat: Re: Polbank - zmiany
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Damian Niusy <b...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Prezentowanie w systemie pełnego numeru rachunków w formacie NRB

    Fajnie, tylko np. całość (RACHUNEK MOCNO OSZCZĘDZAJĄCY) nie mieści mi się w
    oknie i tekst jest połamany. Wystarczyłoby samo MOCNO OSZCZĘDZAJĄCY /
    GOTÓWKOWY / OSZCZĘDZAJĄCY.

    Nadal nie dodali też istotnej rzeczy jak szczegółów płatności kartą debetową.
    Dla KK to jest, dla debetówki nie ma. Nawet oryginalnej kwoty w walucie.

    KK znowu magicznie zniknęły.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2010-07-24 08:36:30
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 24 Lip, 09:44, "Sinus" <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Fajnie, tylko np. całość (RACHUNEK MOCNO OSZCZĘDZAJĄCY) nie mieści mi się w
    > oknie i tekst jest połamany. Wystarczyłoby samo MOCNO OSZCZĘDZAJĄCY /
    > GOTÓWKOWY / OSZCZĘDZAJĄCY.
    Jak sobie rozciągnę okno to się wszystko mieści w jednej linijce.
    Ale to nie jest problem nawet jak potnie, dziwniej wygląda złamanie na
    dwie linijki numeru rachunku;)

    > KK znowu magicznie zniknęły.
    a kart faktycznie w tym momencie nie ma.

  • 4. Data: 2010-07-24 08:54:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 24 Jul 2010 07:44:49 +0000, Sinus napisał(a):

    > Nadal nie dodali też istotnej rzeczy jak szczegółów płatności kartą
    > debetową. Dla KK to jest, dla debetówki nie ma. Nawet oryginalnej kwoty
    > w walucie.

    A tutaj czasem dokładniej nie ma podane?

    https://wyciagi.polbank24.pl

    > KK znowu magicznie zniknęły.

    Coś pisali, że dzisiaj kk nie będą działać, więc może przy nich też coś
    dłubią.

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-07-24 08:57:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 24 Jul 2010 07:44:49 +0000, Sinus napisał(a):

    > KK znowu magicznie zniknęły.

    Ja już widzę.

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-07-24 09:02:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 24 Jul 2010 08:37:33 +0200, Damian Niusy napisał(a):

    > Możliwość nadawania rachunkom własnych nazw definiowanych przez
    > użytkownika

    Kiedyś do nich napisałem w tej sprawie i widać coś tam słuchają co
    klienci marudzą ;)
    Sprawdziłem nazwy działają i w końcu się łatwiej idzie połapać. Także
    Polbankowi znowu należy się plusik ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2010-07-24 09:10:36
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2010 08:54:03 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Coś pisali, że dzisiaj kk nie będą działać, więc może przy nich też coś
    > dłubią.

    U mnie są.

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2010-07-24 09:12:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 24 Jul 2010 11:10:36 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > U mnie są.

    No wiem, ale jeszcze tak z 30 minut temu (powiedzmy do 10.30 w sobotę)
    jeszcze nie było.

    Xenocide

  • 9. Data: 2010-07-24 09:13:45
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2010 09:12:11 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > No wiem, ale jeszcze tak z 30 minut temu (powiedzmy do 10.30 w sobotę)
    > jeszcze nie było.

    No i niestety bez zmian.

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2010-07-24 09:23:36
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):
> [...]
    pĹ&#65533;atnoĹ&#65533;ci kartÄ&#65533;

    > A tutaj czasem dokĹ&#65533;adniej nie ma podane?
    >
    > https://wyciagi.polbank24.pl

    Nie. Tylko opis: TRANSAKCJA ZAKUPU ZA GRANICĄ i kwota w PLN.

    --
    Sinus