  • 1. Data: 2008-04-07 11:03:17
    Temat: Polbank - problem z dokonaniem przelewu
    Od: r...@p...fm

    Witam.

    Próbuję dokonać przelewu zewnętrznego od rana i pokazuje mi się błąd,
    że globalny limit transakcji się skończył czy coś w tym stylu. Zadam
    pytanie, bo aż mi się nie chce wierzyć. Czy to oznacza, że globalnie w
    tej danej chwili (od rana do teraz!) zbyt dużo jest zalogowanych
    użytkowników??? I kiedy będę mógł dysponować SWOIMI pieniędzmi?!
    Oczywiście infolinia nie odpowiada!

    Pozdro
    Robson

    Ps. Czy to jest normalne w tym banku czy ja mam kolejny raz pecha do
    tego syfu?

  • 2. Data: 2008-04-07 11:06:37
    Temat: Re: Polbank - problem z dokonaniem przelewu
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Kwi, 13:03, r...@p...fm wrote:

    > Ps. Czy to jest normalne w tym banku czy ja mam kolejny raz pecha do
    > tego syfu?

    Po poczatkowych zachwytach wiekszosc korzystajacych, piszacych na tym
    forum, ochlodla w komentarzach, a czesc nawet pozamykala tam rachunki.
    jako marmurek - ujda. jako bank internetowy......

  • 3. Data: 2008-04-07 13:33:34
    Od: "Mariusz" <k...@p...onet.pl>

    Polbank - zupelnie inny bank. Tak sie reklamuja i to akurat zupelna prawda.

  • 4. Data: 2008-04-07 18:13:06
    Od: r...@p...fm

    Jeden z szanownych uczestników forum odpisał mi w formie prywatnej
    wiadomości. Mam nadzieję, że się nie obrazi, że wkleiłem tą bardzo
    istotną wiadomość dla posiadaczy konta w Polbanku. Chyba nigdy bym nie
    wpadł na to, że w w/w banku są takie ograniczenia. Niestety Polbank
    jest u mnie skończony. Pewnie nie ja pierwszy i nie ostatni... Poniżej
    treść jakże istotna dla posiadaczy:

    Witam!
    Normalne jest, że jest dzienny limit 5000 PLN i niesposób to zmienić
    nawet w
    Oddziale - 2 razy próbowałem, ale nie potrafili tego dokonać.

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 5. Data: 2008-04-07 18:19:35
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > nawet w
    > Oddziale - 2 razy próbowałem, ale nie potrafili tego dokonać.

    Ja też próbowałem dwa razy zmienić, ale potrafili dokonać.
    Trzeba być konsekwentym :-)
    Albo zmienić oddział, jeżeli jest blisko inny.

  • 6. Data: 2008-04-07 19:49:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Oczywiście infolinia nie odpowiada!
    >
    > Ps. Czy to jest normalne w tym banku czy ja mam kolejny raz pecha do
    to normalne w tym banku

    chciałem sobie przelewy przygotować by poszły w poniedziałek, kasa na
    oszczędzam
    niedziela po 22:00, z oszczędzam na ror, księgować chciało w poniedziałek
    niestety w polbanku "najlepiej do 21:00"

  • 7. Data: 2008-04-07 22:04:39
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    > Ps. Czy to jest normalne w tym banku czy ja mam kolejny raz pecha do
    > tego syfu?

    To jest rzeczywiscie dziwny bank. Ja kiedys jak jeszcze pamietalem login i
    haslo (bo zapomnialem) do serwisu internetowego Polbanku to 3 razy zrobilem
    ten sam przelew, bo jakies errory caly czas wyskakiwaly i myslalem ze przelew
    nie poszedl. Na szczescie przelew byl na inne moje konto a do kogos obcego.

    Ostatnio chcialem w placowce Polbanku potwierdzenie przelewu, bo przez kilka
    dni pieniadze nie doszly na konto a obiecalem komus szybka wplate, to dali mi
    potwierdzenie, ale na ktorym byl jedynie tytul przelewu i kwota a nie bylo
    numeru konta odbiorcy. Powiedzieli, ze sie nie da czegos takiego od nich
    otrzymac. Zreszta pracownicy mieli przerazenie w oczach jak poprosilem o cos
    takiego.

  • 8. Data: 2008-04-08 22:25:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    r...@p...fm b...@n...goog
    legroups.com

    : Ps. Czy to jest normalne w tym banku czy ja mam kolejny raz pecha do tego syfu?

    Normalne. Obsługa jest IMO bardzo miła, ale system ogólnie bardzo zły.
    (i ponoć mają to zmienić) Wczoraj pół dnia próbowałem zalogować się tam,
    ale albo nie było takiego adresu, albo strona otwierała się, ale był jakiś
    błąd -- snapa mogę postawić.

    IMO dobrze pracuje mBank. Szkoda, że nie można kilka razy w miesiącu
    przelewać z kont eMax+ na inne.

    --