  • 1. Data: 2008-10-28 07:22:23
    Temat: 'Polbank' gwarancje ?
    Od: "leh" <i7i7@@@onet.pl>

    Jakie gwarancje i ile .....do jakiej kwoty ma Polbank ?

    Bo ktoś powiedzial że rząd Grecji gwarantuje 100% do kwoty 100k Euro

    Chcę u nich 'zostawić' 100k zł więc chciałbym mieć pewność ;-)

    pozdr

  • 2. Data: 2008-10-28 08:06:50
    Temat: Re: 'Polbank' gwarancje ?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "leh" <i7i7@@@onet.pl> napisał w

    > Chcę u nich 'zostawić' 100k zł więc chciałbym mieć pewność ;-)

    "Pewnosc" to w dzisiejszych czasach najcenniejsza waluta.
    Cenniejsza od zlota i diamentow... ;)

  • 3. Data: 2008-10-28 08:09:03
    Od: "A" <p...@p...onet.pl>

    > Jakie gwarancje i ile .....do jakiej kwoty ma Polbank ?

    > Bo ktoś powiedzial że rząd Grecji gwarantuje 100% do kwoty 100k Euro

    > Chcę u nich 'zostawić'  100k zł  więc chciałbym mieć pewność ;-)

    A nie lepiej wejść na stronę polbanku ??

    http://www.polbank.pl/p1_7.html

    [...]Fundusz HDGF gwarantuje zwrot 100% wartości depozytów do kwoty będącej
    równowartością 20 000 EUR. [...]

    Zapomina sie tylko, że równowartość 20 k euro ( czy innej kwoty w innych
    bankach ) następuje po kursie z dnia upadłości banku. Nie wiem ile trwa okres
    od upadłości do rozpoczęcia wypłat. W Polsce chyba 3 m-ce. Po tym czasie
    złotówka może nadawać się do roli jaką pełno obecnie papier toaletowy.

    A.

  • 4. Data: 2008-10-28 12:03:51
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie żartuj, Polska to dość duża gospodarka, i jeśli rząd nie zacznie dodrukowywac
    pieniądza, to możemy być zupełnie spokojni,
    kapitał spekulacyjny się wycofa i tyle naszej straty - a jesli wycofuje się teraz, to
    nawet zyskamy, bo damy im mniej dolarów i
    jenów za każdą zostawioną u nas złotówkę.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-10-28 14:08:16
    Od: "A" <p...@p...onet.pl>

    > Nie żartuj, Polska to dość duża gospodarka, i jeśli rząd nie zacznie
    > dodrukowywac pieniądza, to możemy być zupełnie spokojni,

    Piszę o sytuacji gdy pada kilka banków, mamy panikę, padają kolejne. Po 3 m-
    cach mamy zwrot złotówek w ramach gwarancji depozytów. Ile będa one warte ??.
    Plus założenie, że za granicą będzie jeszcze "weselej".

    A.