    From: "Kredytobiorca" <i...@k...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
    Date: Thu, 6 Mar 2008 19:53:35 +0100

    1. Nie uzyskałeś potwierdzenia zamknięcia karty, tylko wypowiedzenie umowy
    karty kredytowej.
    Potwierdzenie przychodzi pocztą w momencie faktycznego zamknięcia karty
    przez pracownika centrali :)

    2. Fajna panna, hehe zamiast dopisać nazwisko i brak formalny by zniknął to
    ciąga klienta do oddziału (nie ma co, prawdziwy doradca klienta)

    3. Infolinia jak to infolinia, siedzą ludzie z łapanki i nic nie wiedzą.
    Lepiej załatwiać w oddziale, coprawda nie kazdy ma czas biegac po oddziałach
    ale wiecej załatwisz niz na infolinii pod warunkiem że trafisz na porządnego
    doradce

    4. Napisz reklamację, napewno Ci cofną opłatę za kartę nie zakmniętą z winy
    banku

    Wiem, że nie chce Ci się chodzić po oddziałach ale tak to się będziesz bujał
    z tą kartą jeszcze długo.
    Więc pomyśl, czy zależy Ci na zamknięciu tej karty czy na bujaniu się z
    kartą i przekomarzaniu :)

    ps mam pytanie sam wypełniałeś wypowiedzenie czy zrobił to za Ciebie doradca
    i podsunął do podpisu ?? zastanawia mnie fakt braku nazwiska na
    wypowiedzeniu (czyli brak formalny).
    Tak czy tak braków formalnych nie przeskoczymy, jeśli Ty nie wpisałeś to
    Twój błąd.
    Jeśli zaś doradca nie wpisał ale Ty to podpisałeś to również Twój błąd ;)

    pozdrawiam i życzę szybkiego załatwienia sprawy.