  • 11. Data: 2010-11-12 18:22:59
    Temat: Re: Polbank - KK z chipem?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Robert Kois pisze:

    > A potem człowiek z rozpędu (lub w stanie wskazującym) wrzuca kredytówkę do
    > bankomatu i boli ;).

    Owszem, parę razy zdarzyło mi się włożyć pomyłkowo kredytówkę do
    bankomatu. Nigdy nie bolało.

    Dzienny limit operacji gotówkowych = 0.

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2010-11-12 18:34:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-12 11:34, Robert Kois pisze:

    > Przy goldzie wystarczyło zadzwonić, że karta się uszkodziła (ale ja
    > wymieniałem jeszcze pasek na pasek).

    Właśnie nie chciałem wymyślać uszkodzenia, zwłaszcza, że jawnie w TOiP
    mam bezpłatną usługę wydania duplikatu na żądanie.

    Jak zamawiałeś - przez telefon, czy w oddziale? Czy w momencie
    zamawiania nowej musiałeś zastrzec aktualną, czy stara była aktywna do
    momentu otrzymania nowej?

    Dziś dostałem odpowiedź pocztą wewnętrzną:

    Uprzejmie informuje iż może Pan udać się do oddziału i poprosić o
    wymianę karty.
    Jednak w związku z tym że nie mamy obecnie możliwości wydania karty z
    chipem bez uprzedniego
    zastrzeżenia starej karty, Będzie Pan pozbawiony karty przez okres
    potrzebny na dostarczenie
    karty.

  • 13. Data: 2010-11-12 19:50:41
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 12 Lis, 16:35, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Nie trzeba pamiętać pinu przy kredytówkach ;)

    Znaczy nie placisz kredytowka na stacjach Neste, nie korzystasz z kas
    samoobslugowych w hipermarketach, biletomatow itd...

    MK

  • 14. Data: 2010-11-12 19:53:50
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 19:34:41 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Jak zamawiałeś - przez telefon, czy w oddziale?

    Przez telefon, z goldami niewiele w oddziale można załatwić (w zasadzie
    tylko umowę podpisać, z całą resztą i tak dzwonią).

    > Czy w momencie
    > zamawiania nowej musiałeś zastrzec aktualną, czy stara była aktywna do
    > momentu otrzymania nowej?

    Niestety zastrzegli. I w zasadzie nie był to duplikat tylko nowa karta z
    nowym numerem. Infolinek się uparł, że się nie da zrobić duplikatu a mi się
    nie chciało kłócić.

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2010-11-12 20:00:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 11:50:41 -0800 (PST), MK napisał(a):

    > Znaczy nie placisz kredytowka na stacjach Neste,

    Nie, nie mam pod ręką.

    > nie korzystasz z kas samoobslugowych w hipermarketach,

    Niestety mają zwykle ograniczenie do 15 produktów (przynajmniej Careffour
    którego mam pod ręką) a ja nie robię drobnych zakupów w hipermarkecie.

    > biletomatow itd...

    Kartę miejską zasilam przez sieć a w automatach w tramwajach nie podaje się
    pinu (zresztą jeszcze nie próbowałem kupować biletu).

    No jakoś tak nigdy nie potrzebowałem pinu przy kredytówce.

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2010-11-12 20:10:01
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 12 Lis, 21:00, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Kartę miejską zasilam przez sieć a w automatach w tramwajach nie podaje się
    > pinu (zresztą jeszcze nie próbowałem kupować biletu).

    Ja sie zastanawiam nad tym fenomenem jakim jest doladowanie online i
    pozniej bieganie do automatu zeby aktywowac bilet, skoro mozna zrobic
    cala transakcje w automacie...
    Biletomaty to nie tylko komunikacja miejska... sa takie do biletow na
    pociag, do kina itp. Co ciekawe w nowoczesnym Centrum Nauki Kopernik
    nie wstawili takich trzeba tradycyjnie kupic w kasie.

    MK

  • 17. Data: 2010-11-13 00:08:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-12 21:00, Robert Kois pisze:
    > Kartę miejską zasilam przez sieć

    Jak się taka kartę zasila? Mam spersonalizowaną (ale to chyba nie ma
    znaczenia) i też przez sieć bym sobie może doładowywała tylko nie wiem
    jak. Podaj linka, dobrze?

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-11-13 07:56:02
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 12:10:01 -0800 (PST), MK napisał(a):

    > Ja sie zastanawiam nad tym fenomenem jakim jest doladowanie online i
    > pozniej bieganie do automatu zeby aktywowac bilet, skoro mozna zrobic
    > cala transakcje w automacie...

    Łatwiej i szybciej. Płacę wieczorem, a rano tylko koduję kartę co trwa
    zdecydowanie krócej i autobus mi nie ucieknie.

    --
    Kojer

  • 19. Data: 2010-11-13 07:59:41
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 13 Nov 2010 01:08:57 +0100, animka napisał(a):

    > Jak się taka kartę zasila? Mam spersonalizowaną (ale to chyba nie ma
    > znaczenia) i też przez sieć bym sobie może doładowywała tylko nie wiem
    > jak. Podaj linka, dobrze?

    http://www.urbancard.pl/sklep.php?l=1
    OIDP to jesteś z Warszawy? Po co ci zasilać wrocławską kartę miejską? :)

    --
    Kojer

  • 20. Data: 2010-11-13 08:44:37
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Fri, 12 Nov 2010 16:48:48 +0000, xbartx napisał, a ja na to:

    > Ja mam listę domyślnych PINów dla posiadanych kart, która aktualnie
    > posiada jedną pozycję, więc z tym spamiętywaniem to tak nie
    > przesadzajmy.

    Moja wypowiedź zawierała się w zbiorze "tych z uśmieszkiem" ;-)

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org