  • 1. Data: 2011-09-01 09:09:24
    Temat: Polbank - 7,3% (brutto) na 5 miesiecy
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    http://www.polbank.pl/konta-lokaty/lokata-wyjatkowa/
    index.html

    Kluczowe informacje:
    - promocja do konca wrzesnia, tylko dla obecnych klientow, gdyz:
    - trzeba miec mistrowskie konto lub bankowosc osobista
    - tylko na "nowe" srodki, ktorych nie bylo na koniec lipca (saldo)
    - odsetki *nie* sa naliczne codziennie, mimo ze regulamin
    wydaje sie to sugerowac - tzn. lokata jest zawsze obelkowana
    (podaje za infolinia)
    - w okresie promocji mozna zalozyc dowolna ilosc lokat,
    doplacac do istniejacej nie mozna (podaje za infolinia)
    - zakladanie tylko w oddziale =/

    Generalnie IMO - regulamin ciut zbyt zamotany, no i to
    lazenie do odzialu...

  • 2. Data: 2011-09-01 17:55:42
    Temat: Re: Polbank - 7,3% (brutto) na 5 miesiecy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j3ni68$a99$1@news.onet.pl...
> [...]
    > - w okresie promocji mozna zalozyc dowolna ilosc lokat,
    > doplacac do istniejacej nie mozna (podaje za infolinia)

    to chyba lepiej alior teraz

    erator/

  • 3. Data: 2011-09-01 18:23:30
    Od: Radex <r...@n...pl>

    W dniu 2011-09-01 11:09, ikarek pisze:
    > http://www.polbank.pl/konta-lokaty/lokata-wyjatkowa/
    index.html

    > Kluczowe informacje:
    > - promocja do konca wrzesnia, tylko dla obecnych klientow, gdyz:
    również dla nowych klientów

  • 4. Data: 2011-09-01 20:31:17
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to chyba lepiej alior teraz

    Z tym Aliorem to jest lekko poj...&^%&^
    ZTCW to zalozone lokaty przez net mozna zerwac tylko w oddziale
    i nie ma do nich wgladu przez neta. Ludki pisza ze srodki do 2-3 dni "wisza
    w prozni"
    Aby miec podglad, trzeba otworzyc ror (mozna bez karty) wiec za free
    przelac kase a nastepnie w oddziale zalozyc lokaty
    Dopiero wowczas jest do nich dostep (podglad) i mozliwosc zerwania przez
    net.
    Tak czy srak - bez wizyty na butach sie nie obejdzie.
    - pozostaje zlozyc gratulacje pomyslotworcy .... :[

  • 5. Data: 2011-09-01 21:42:08
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    "Waldek" <s...@n...cpam> wrote in message news:j3oq2l$a2c$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z tym Aliorem to jest lekko poj...&^%&^

    [ciach]

    IMO zarowno Alior, jak i Polbank maja niedowazone oferty.
    Z gory odrzucam wszystko, co polega na wysylaniu pieniedzy
    w zamian za maila :) zas Polbank jest dla milosnikow spedzania
    czasu w banku, a do tego nakombinowali za duzo warunkow
    w regulaminie. Jesli by wyeliminowac wspomniana wade Aliora
    (kasa za maila), to znowu trzeba chodzic do placowki...

    Mimo ze nie usmiecha mi sie trzymanie wszystkich pieniedzy
    w bankach Czarneckiego, nie widze wygodnej alternatywy.

  • 6. Data: 2011-09-03 09:28:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 22:31:17 +0200, Waldek napisał(a):

> [...]
    > do nich dostep (podglad) i mozliwosc zerwania przez net.
    > Tak czy srak - bez wizyty na butach sie nie obejdzie. - pozostaje zlozyc

    Wydaj mi się że Alior straszne ma ciśnienia na ilość klientów, tak jakby
    miał iść na sprzedaż czy coś. Najpierw akcja z rachunkami a teraz z tymi
    lokatami. Kliencie Aliora nie mogą założyć tej lokaty przez internet
    tylko muszą dymać do oddziału a nie kliencie Aliora mogą założyć przez
    internet i nie muszą iść do oddziału - gdzie tu jakaś logika?

    Xenocide

  • 7. Data: 2011-09-03 09:38:27
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    >klienci Aliora nie mogą założyć tej lokaty przez internet tylko muszą dymać do
    >oddziału
    >a nie kliencie Aliora mogą założyć przez internet i nie muszą iść do oddziału
    >- gdzie tu jakaś logika?

    Tez musza isc do oddzialu
    - jesli chca zamknac lokate przed terminem lub miec do niej wglad

  • 8. Data: 2011-09-03 10:45:32
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Tez musza isc do oddzialu
    > - jesli chca zamknac lokate przed terminem lub miec do niej wglad

    Tylko jak zrobią sobie wgląd, to już następnych lokat 100-dniowych nie założą
    przez internet. Stają się klientami i muszą dymac do oddziału.

    wiatrak

  • 9. Data: 2011-09-04 22:40:38
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-03 12:45, wiatrak wysłał(a) wiadomość:
    > Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Tylko jak zrobią sobie wgląd, to już następnych lokat 100-dniowych nie
    > założą przez internet. Stają się klientami i muszą dymac do oddziału.

    A jak się robi wgląd w oddziale? Zakłada się ROR-a do tego, czy jak? A
    jak nie chcę ROR-a a i tak w oddziale będę chciał założyć lokatę, to co
    wtedy?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2011-09-05 21:33:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 00:40:38 +0200, Krystek napisał(a):

    > A jak się robi wgląd w oddziale? Zakłada się ROR-a do tego, czy jak? A
    > jak nie chcę ROR-a a i tak w oddziale będę chciał założyć lokatę, to co
    > wtedy?

    Tak czy siak skończysz w oddziale ;)

    Xenocide