    From: Kinga <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank :-(
    Date: Sun, 05 Oct 2008 02:44:21 +0200

    W dniu 2008-10-05 01:48 witek napisał/a:

    > jaki jest termin spłaty karty? piatek? no to co sie dziwisz.

    W "Zapłać chociaż 30 zł w terminie do 30.09.08" wpłaciłam 50 zł-dnia
    23.09.08. Natomiast 03.10 spłaciłam w całości kartę i 5-go wieczorem
    dalej mi debet na tej karcie wisiał, dodali do niego jeszcze te odsetki.
    Mojej wpłaty nie zaksięgowali. Nie podoba mi się to. Na dodatek nie
    rozumiem dlaczego mi taką dużą kwotę odsetek dowalili (19,99).

    Kinga