  • 11. Data: 2003-01-22 14:53:31
    Temat: Re: PolCard sucks, czyli VC = VE
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0lvlc$g8s$1@absinth.dialog.net.pl, Jan Kowalski
    <j...@y...com>:
    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl>
    >
    > A to dlatego za każdym razem w sklepie ostatnio mnie autoryzuje. A
    > myślałem, że to oni sami coś pozmieniali od nowego roku :((

    No tak... to by wiele wyjaśniało - też sie ostatnio zastanawiałem :(

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-01-22 15:05:21
    Od: "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl>

    W w POS'ach PEKAO SA mam nadzieję dalej VC nie = VE?

    --
    Pzdr, Stacho

  • 13. Data: 2003-01-22 19:27:53
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 22 Jan 2003 15:53:31 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >news:b0lvlc$g8s$1@absinth.dialog.net.pl, Jan Kowalski

    >No tak... to by wiele wyjaśniało - też sie ostatnio zastanawiałem :(

    Ale chodzi o POSy Polcardu czy o wszystkie ?

    Bo mi ostatnio (wczoraj - 21.01), autoryzowalo karte 2 razy na 3.
    Raz w sklepie spozywczym, kwota ponizej 10 zl (to sie zdziwilem) - POS
    Pekao SA, potem jak placilem za komorke, ale to ok 200 zl (tutaj z
    tego co widzialem to eService, wiec nie dziwila mnie autoryzacja). A
    potem w tym samym sklepie spozywczym kwota ponizej 20 zl i nie bylo
    chyba autoryzacji, bo po 5 sek slip byl juz wydrukowany :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 14. Data: 2003-01-22 22:37:23
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    > Chwalcie komu od piatku zdarzyla sie nieautoryzowana transakcja VC w
    POS-ach
    > PolCardu... ;)

    Jesli dobrze rozwijam skroty: VC = Visa Classic, VE = Visa Electron. Do tej
    pory transakcje do kwoty ok. 200-300 PLN byly autoryzowane losowo, czy sie
    cos zmienilo trudno powiedziec, moze nadal sa losowo autoryzowane jedynie
    czesciej ? W dniu dzisiejszym dokonalem czterech transakcji korzystajac z VC
    i wszystkie ponizej 200 PLN, nie przypatrywalem sie dokladnie, ale
    przynajmniej jedna z nich nie zostala autoryzowana poprzez polaczenie z
    centrum rozliczeniowym (kwota ok. 150 PLN, stacja ORLEN, Centrum Warszawy).

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska