  • 1. Data: 2003-01-21 20:37:58
    Temat: PolCard sucks, czyli VC = VE
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Chwalcie komu od piatku zdarzyla sie nieautoryzowana transakcja VC w POS-ach
    PolCardu... ;)
    PolCard po swoim sukcesie przy zamianie MasterCardow w Maestra przystapil do
    nastepnego etapu i VC sa zamieniane w VE :(.

    A jak sie sprawuje Amex? Czy w Millennium mozna zamienic obecna karte
    kredutowa na Amexa bez zbednych formalnosci? Wiec, ze przy Economic'u
    dopuszczaja nawet przelew na splate zadluzenia poprzedniej karty... ale to
    tez VISA...

    Maciej

  • 2. Data: 2003-01-21 20:58:13
    Temat: Re: PolCard sucks, czyli VC = VE
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Chwalcie komu od piatku zdarzyla sie nieautoryzowana transakcja VC w
    POS-ach
    > PolCardu... ;)

    Nie... nie ... to nie prawda... to nie moze byc prawda... powiedz ze to
    sen....

    > PolCard po swoim sukcesie przy zamianie MasterCardow w Maestra przystapil
    do
    > nastepnego etapu i VC sa zamieniane w VE :(.

    Jutro moze uda mi sie gdzies przetesowac...

> [...]
    > kredutowa na Amexa bez zbednych formalnosci? Wiec, ze przy Economic'u
    > dopuszczaja nawet przelew na splate zadluzenia poprzedniej karty... ale to

    AmEx - wciaz bez zmian - autoryzacji jak na lekarstwo. Ogolnie bardzo milo
    sie nia placi.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-01-21 21:05:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie... nie ... to nie prawda... to nie moze byc prawda... powiedz ze to
    > sen....

    Niestety to jawa...
    Do tej pory 2 osoby powierdzily

    AK dla VS Citi 2 transakcje i obie autoryzowane
    PJO dla kart WBK, Multi, Pekao i mBank transakcje po 5 PLN wszystkie
    autoryzowane
    [w przypadku mBanku VISA Gold]

    Kiedy zaczynamy spamowac Renate G.? ;)

    > AmEx - wciaz bez zmian - autoryzacji jak na lekarstwo. Ogolnie bardzo milo
    > sie nia placi.

    Ciekawe czy by mi wymienili MultiBank'owa KK na Amexa bez skaldania
    dodatkowych papierow...

    Maciej

  • 4. Data: 2003-01-21 21:08:33
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > AmEx - wciaz bez zmian - autoryzacji jak na lekarstwo. Ogolnie bardzo milo
    > sie nia placi.

    Statystyki od poczatku roku:

    - AmEx - 8 transakcji 0 autoryzacji

    IMHO AmExowi raczej nie gorozi los MC i VC w Posach PolCardu poki jest to
    oddzielna umowa z AmExem - ale moze juz wkrotce DC bedzie DC electron... :-/

    Polske trzeba zaorac - od samiuskich gor po samiuskie morze. :)

    --
    JaKi

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-01-21 21:12:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    >
    > AK dla VS Citi 2 transakcje i obie autoryzowane
    > PJO dla kart WBK, Multi, Pekao i mBank transakcje po 5 PLN wszystkie

    Ja ostatnio AmExem sie posluguje ale moze jutro uda mi sie dorwac cos
    PolCardowskiego gdzie sprawdze VC - moze pojde do Rossmanna he he he odrazu
    ich przeszkole :) Niech ja tylko czas znajde

    > Kiedy zaczynamy spamowac Renate G.? ;)

    Proponuje po 1 mailu dziennie

    > Ciekawe czy by mi wymienili MultiBank'owa KK na Amexa bez skaldania
    > dodatkowych papierow...

    Zalezy na kogo trafisz - oni tam na wstepie sa bardzo pro-klijent :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-01-21 21:29:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Polske trzeba zaorac - od samiuskich gor po samiuskie morze. :)

    To ja oftopicujac i wzorem dyskusji na forum onetowym pod wiekszoscia
    wiadomosci:
    Balcerowicz musi odejsc!!! LOL

  • 7. Data: 2003-01-22 08:28:09
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 21 Jan 2003 21:05:05 GMT "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    > AK dla VS Citi 2 transakcje i obie autoryzowane
    > PJO dla kart WBK, Multi, Pekao i mBank transakcje po 5 PLN wszystkie

    Fucktem jest. Pamietam jak dzis, jak pare miesiecy temu placilem WBK
    Credit bez autoryzacji kwoty cos pod 200zl. A tu dwa dni temu w tym
    samym sklepie dzwoni mi po 13zl!!!! Zgroza!

    Szymon

  • 8. Data: 2003-01-22 10:39:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > IMHO AmExowi raczej nie gorozi los MC i VC w Posach PolCardu poki jest to
    > oddzielna umowa z AmExem - ale moze juz wkrotce DC bedzie DC electron... :-/

    PolCard tlumaczy sie wymogami VI. Nie sadze, aby AmEx czy DC same chcialy
    autoryzacji... Amex i DC dzialaja bez zmian :D

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 9. Data: 2003-01-22 11:35:49
    Od: "Jan Kowalski" <j...@y...com>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl>
> [...]
    do
    > nastepnego etapu i VC sa zamieniane w VE :(.

    A to dlatego za każdym razem w sklepie ostatnio mnie autoryzuje. A myślałem,
    że to oni sami coś pozmieniali od nowego roku :((

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2003-01-22 12:27:13
    Od: w...@p...onet.pl

    > PolCard tlumaczy sie wymogami VI. Nie sadze, aby AmEx czy DC same chcialy
    > autoryzacji... Amex i DC dzialaja bez zmian :D

    O jakie wymagania VISA chodzi ??

    A jak zachowują sie karty "chipowe" tam tez wymuszają autoryzację ??

    Tomasz