  • 21. Data: 2004-05-29 23:57:39
    Temat: Re: Podwyższenie limitu na KK mBanku
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    LUZYTA napisał(a) w wiadomości: ...
    >2004-05-29 21:40, $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:
    >
    >A czy Ty wiesz, że każdy bank może mieć inną politykę choćby w zakresie
    >oceny Twoich danych scoringowych? Widocznie Twoje dane, poddane surowej
    >analizie, w mBanku oceniono jako kiepskie.... A wpływy to jeszcze nie
    >wszystko...

    Z wypowiedzi przedstawiciela banku (nie pamiętam którego): Wg
    scoringu najpewniejsi klienci to wysoko uposażeni bezdzietni i
    zdrowi emeryci lub renciści (pewne przychody), z uregulowanym
    stosunkiem do służby wojskowej (wiadomo), mieszkający kątem (niskie
    koszty utrzymania) u swoich "młodych, dynamicznych" (!) rodziców
    - ważne: jak najdłuższy meldunek na stałe w jednym miejscu -
    zarabiających duże pieniądze w firmie państwowej z rozwojowego
    segmentu rynku (pewność zabezpieczenia).
    Ja np. spełniam: "uregulowany...", chwilowo bezdzietny, a "długo,
    kątem..." tylko w papierach.
    Na razie bank powrócił do bardziej tradycyjnego sposobu oceny...
    --
    Arek

  • 22. Data: 2004-05-30 00:33:00
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-30 01:57, Arek wrote:

    > Z wypowiedzi przedstawiciela banku (nie pamiętam którego): Wg
    > scoringu najpewniejsi klienci to [...]
    > Ja np. spełniam: "uregulowany...", chwilowo bezdzietny, a "długo,
    > kątem..." tylko w papierach.

    A czy Ty wiesz ;-), że w scoringu można w niektórych przypadkach nieźle
    naginać rzeczywistość? Że banki nie weryfikują niektórych informacji,
    które im podajesz....? :-)) IMO - niektórzy powinni się nad tym ostro
    zastanowić, bo warto ;-))

    --
    luzyta

  • 23. Data: 2004-05-30 17:12:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z wypowiedzi przedstawiciela banku (nie pamiętam którego): Wg
    > scoringu najpewniejsi klienci to

    Osoby w zwiazku. Dlatego warto wpisyawc konkuinat :-)

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2004-05-30 17:15:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Limit jaki dostałam w BPH jest podobny (troszeczkę większy)
    > więc nie widzę odchyleń na niekorzyść BRE.

    Jak podalem wszytskie karty jakie posiadam to mBank dal mi AZ VE z limitem
    500 :-). Po odjeciu kart podwyzszyli do zawrotnej sumy 1500 :-) Po prosu
    zyci nie umierac z takim limitem :-)

    --
    JaKi

  • 25. Data: 2004-05-30 18:05:03
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Jak podalem wszytskie karty jakie posiadam to mBank dal mi AZ VE z limitem
    > 500 :-). Po odjeciu kart podwyzszyli do zawrotnej sumy 1500 :-) Po prosu
    > zyci nie umierac z takim limitem :-)

    Nie wiem jak w mBanku, ale w Multi od początku maja zmieniło się trochę w
    kartach (KK). Będą podobno też zmiany w ofercie. Teraz placówki mają więcej
    swobody (podobnie jak przy odnawialnych). Przyznanie/podwyższenie można załatwić
    w oddziale.

  • 26. Data: 2004-05-30 18:45:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 29 May 2004 21:40:17 +0200, w <c9aou0$rf2$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał(-a):

    > A bank, w ktorym nie lezalo nic, i dla ktorego bylem gosciem z ulicy, i nie
    > mialem tam nawet zlamanej zlotwoki. dal na dzien dobry 2.5x limit mBanku i

    Hehe, mi w mBanku chcieli dać w wysokości chyba 25x tego co dostałbym w innych
    bankach :)).