  • 11. Data: 2012-05-17 08:46:49
    Temat: Re: Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl> napisał(a):

    > Ufff.. dobrze, że zrezygnowałem w kwietniu z kredytu w koncie w tym
    > zacnym banku "bez opłat". ;-)))
    >
    > Może obstawimy kiedy pojawi się opłata za eKonto, albo wprowadzą
    > minimalne wpływy dające darmowość?

    Chyba nie jesteś na bieżąco, bo to już się dzieje. Pod płaszczykiem obsługi w
    placówkach, już wkrótce
    będziesz musiał wybrać pakiet, najtańszy 9 zł, a przy wpływach 5 zł. Na razie jest to
    pilotaż i nazywa
    się Dwupak, za ile miesięcy będzie przymusowe? Obstawiam, że bardzo szybko.

  • 12. Data: 2012-05-17 10:11:42
    Od: " Greg" <7...@g...pl>

    Konfabulator <w...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    razie > jest to pilotaż i nazywa
    > się Dwupak, za ile miesięcy będzie przymusowe? Obstawiam, że bardzo szybko.

    Skoro jesteś zorientowany- dotyczy to tylko eKont czy np. technicznych do
    obsługi KK również? Bo nie wiem czy się nie rozglądać za przenosinami.

  • 13. Data: 2012-05-17 10:26:16
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    Greg <7...@g...pl> napisał(a):

    > Skoro jesteś zorientowany- dotyczy to tylko eKont czy np. technicznych do
    > obsługi KK również? Bo nie wiem czy się nie rozglądać za przenosinami.

    Ale to nie są żadne tajemnice ;-) http://www.mbank.pl/dwupak

    Obecnie dotyczy to eKonta, pilotaż do końca czerwca, więc od lipca pewnie wyskoczy
    komunikat,
    wybierz pakiet albo spier... znaczy wyjdź.

  • 14. Data: 2012-05-17 10:31:05
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 17 maja 2012 10:26:16 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:

    > Obecnie dotyczy to eKonta, pilotaż do końca czerwca, więc od lipca pewnie wyskoczy
    komunikat,
    > wybierz pakiet albo spier... znaczy wyjdź.
    Nie koniecznie...mogą zostawić jako wersję dodatkową.
    Raczej spodziewalbym sie taktyki uslugi podstawowe (prowadzenie, przelewy) gratis ale
    wszystko inne coraz drozsze.

  • 15. Data: 2012-05-17 11:16:11
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 17 Maj, 10:26, " Konfabulator" <w...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    komunikat,
    > wybierz pakiet albo spier... znaczy wyjdź.

    To prawdopodobnie to chcial mi sprzedac gosc, ktory do mnie wydzwania
    juz pol roku. Nie padla ta nazwa, ale mowil ze trzeba przyjsc do
    oddzialu zeby podpisac jeden dokument. Hehe, jak zadzwoni ponownie to
    zapyam czy o ta oferte chodzi...

    MK

  • 16. Data: 2012-05-17 13:11:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" jp11ck$1sr$...@i...gazeta.pl

    > Dokładnie :) staram się nie trzymać tam więcej niż 50zł ;)

    Mnie to potrzebne do lania podatków i ZUSów oraz do telefonii oraz
    do wpłacania makulatury wykastrowaną debetówką. Telefon mogę
    przenieść do Playa, konto firmowe też chyba mogę gdzieś przenieść.

    Co do kastrowanej debetówki -- bez tego też dałoby się jakoś żyć.

    Kredytówkę zamknąłem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-05-17 13:58:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Maj, 08:38, Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl> wrote:

    > Ufff.. dobrze, że zrezygnowałem w kwietniu z kredytu w koncie w tym
    > zacnym banku "bez opłat". ;-)))
    >
    > Może obstawimy kiedy pojawi się opłata za eKonto, albo wprowadzą
    > minimalne wpływy dające darmowość?

    Zamowilem i dostalem kredyt odnawialny bez prowizji - taki jeden
    tysiac na wszelki wypadek.

    Zanim dotarly do mnie dokumenty (10 dni stal na tym ststusie)
    zapoznalem sie z nowa TOiP i zamknalem wniosek na infolinii.

    poszly juz kolejno karta debetowa, kredytowa, niedoszly kredyt
    odnawialny...

  • 18. Data: 2012-05-17 16:23:15
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości grup
    7g2000vbl.googlegroups.com...

    > Zanim dotarly do mnie dokumenty (10 dni stal na tym ststusie)
    > zapoznalem sie z nowa TOiP i zamknalem wniosek na infolinii.

    Nie sądziłem, że przyjdzie mi zamknąć kredyt odnawialny w mBanku w tym
    dziesięcioleciu, a jednak.

    Jeżeli chodzi o oprocentowanie był prawie że najtańszy ze wszystkich jakie
    miałem (12,45%). Ale od 11 czerwca oprocentowanie ma wynosić 15,60%, co już
    atrakcyjne w żaden sposób nie jest. Na jakieś specjalne oferty się nie
    zanosi w tej chwili, no to trzeba będzie wyzerować saldo, a w odpowiednim
    terminie zamknąć.

    Przy okazji, Millennium podniosło prowizję za przelew z karty do 3% (z 1%)
    oraz oprocentowanie do 11,9% (z 9,9%). Czyżby ogólne przykręcanie śrubki się
    rozpoczynało?

  • 19. Data: 2012-05-17 16:34:33
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 17.05.2012 o 16:23 MarekZ <m...@i...pl> pisze:

    > Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości grup
    7g2000vbl.googlegroups.com...

    > Nie sądziłem, że przyjdzie mi zamknąć kredyt odnawialny w mBanku w tym
    > dziesięcioleciu, a jednak.

    Również tak myślałem. A dziwnym trafem odebrałem dziś telefon z banku, z
    którego dawno temu przeniosłem kredyt odnawialny do mbąka, z propozycją
    powrotu. Bez prowizji, oprocentowanie przez pierwszy rok 11 z kawałkiem %.
    Formalności załatwiają sami. No to sru... Kredytówka zamknięta, kredyt w
    rachunku przenoszę no i krzyż na drogę.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 20. Data: 2012-05-17 22:20:41
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 17 Maj, 16:23, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Przy okazji, Millennium podniosło prowizję za przelew z karty do 3% (z 1%)
    > oraz oprocentowanie do 11,9% (z 9,9%). Czyżby ogólne przykręcanie śrubki się
    > rozpoczynało?

    Szczerze mówiąc, z ostatnich zmian ta właśnie najbardziej popsuła mi
    humor...