  • Data: 2004-01-04 20:01:42
    Temat: Re: Podpis przy placeniu karta
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobry wieczor,
    >
    > Nauczony doswiadczeniem w placeniu karta i nie sprawdzaniu podpisow w pewnym
    > sklepie zrobilem tam dzisiaj dwukrotnie zakupy, placac VE mBanku i podpisujac
    > sie XXX (dokladnie 3 krzyzyki). Oczywiscie dwukrotnie Pani to nie
    przeszkadzalo,
    > pomimo ze karte mam podpisana inaczej. Raczej nie chodzi mi o wydane 20 zl,
    ale
    > o to czy istnieje teraz mozliwosc nauczenia obslugi aby sprawdzala podpisy.
    > Sugestie slowne juz predzej nie dawaly zadnego skutku.
    >
    > Pozdrawiam
> [...]

    Żona bardzo często płaci moją kartą i jak do tej pory w większości sklepów
    nikt nie zwrócił na to uwagi, pomimo wyraźnego nadruku na karcie (imię,
    nazwisko)Krzysztof XXXXXX, czytelnego podpisu, itd.
    Dla sklepu ważniejszy jest obrót, niż takie tam duperele.
    Pilnuj sobie kartę, albo masz....pecha.
    Jeżeli chodzi o podpis, to podpisu można się nauczyć, wytrenować. Kasjerki
    niestety nie są grafologami.

    pozdrawiam
    krzysiek