  • Data: 2004-01-04 20:17:54
    Temat: Re: Podpis przy placeniu karta
    Od: "david" <d...@W...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla sklepu ważniejszy jest obrót, niż takie tam duperele.
    jak kasjer zapłaci raz lub drugi za tranzakcję osoby która nie była
    uprawniona do posługiwania się kartą to zobaczymy czym się będzie przejmował

    > Pilnuj sobie kartę, albo masz....pecha.
    niestety muszę się zgodzić

    > Jeżeli chodzi o podpis, to podpisu można się nauczyć, wytrenować. Kasjerki
    > niestety nie są grafologami.
    ale odróżnić Krzysia od jego żony potrafią (chyba), u mnie taki numer by nie
    przeszedł, przynajmniej wtedy kiedy ja stoję za kasą

    pozdr
    david