    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podpis na karcie.
    Date: Sun, 26 May 2002 13:11:44 +0200

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:acq133$crc$9@news.onet.pl...

    > Tylko bardzo łatwo jest te 4 cyferki PODPATRZEĆ. I wtedy możesz sobie
    > reklamować...

    To moze inaczej: znasz kogos komu wybrali z bankomatu na skradziona karte
    znajac PIN? Bo ja nie... natomiast na podpis mnie okradli, a i o
    doswiadczenia innych w tej materii nie jest trudno. Zeby bylo zabawniej
    sprawa dotyczyla czeku w PKO BP. Podpis nie byl podobny, czek wymietolony,
    powstal debet, ktory nie mial prawa powstac, zlodziej wyjal pieniadze na
    falszywy dowod w PKO BP (!!!), mieli kamery itp itd. I co z tego?
    Reklamowalem, powiedzieli oglednie, ze maja to w dupie, bo zastrzezenie
    dzialalo w 48h po zgloszeniu. Wzieli kase za zastrzezenie i odsetki za
    niedozwolony debet, wiec jeszcze skorzystali na tej kradziezy. Na pismie
    (!!!) dyrektor oddzialu odpowiedzial mi, ze mam szczescie, ze mi nie
    gwizdneli ksiazeczki czekowej, bo gdybym mial tam 20 czekow to bym
    mial -20.000zl. Stan konta, podpis itp itd nie ma nic do rzeczy.

    pzdr